شناسهٔ خبر: 21516336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دربی «دلا موله» یک بازی خاص برای شهر تورین است

آلگری: اولین هدف‌مان باید قهرمانی در سری A باشد/ ایگواین مورد اعتماد من و هم‌تیمی‌هایش است

R1015161/P35350/S3,28/CT10 / R1015161/P35350/S3,28/CT10

سرمربی بانوی پیر در آستانه دربی تورین از مهاجم آرژانتینی خود دفاع کرد و از کار سخت شاگردانش برای تکرار قهرمانی در سری A ایتالیا گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار خانگی فردا شب (شنبه) شاگردانش در دربی شهر تورین برابر تورینو در هفته ششم سری A ایتالیا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: چهارشنبه شب (در جریان پیروزی یک بر صفر یووه برابر فیورنتینا) هواداران را درست مانند همیشه نزدیک به خود حس کردیم، اما کاملاً روشن است که کسب قهرمانی عادی نیست. هر سال که می‌گذرد کسب قهرمانی دشوارتر می‌شود.  

وی ادامه داد: هر فصل کسب عنوان قهرمانی نسبت به فصل گذشته سخت‌تر می‌شود و برای ما کسب هفتمین قهرمانی متوالی در سری A باید اولین هدف‌مان باشد چون هیچ تیمی به غیر از لیون در فرانسه تا کنون دست به چنین کاری نزده است. ما نیاز به شور و اشتیاق در باشگاه و در بین بازیکنان و تیم داریم چون درستش این است و باید این‌طور باشد.

سرمربی بیانکونری در مورد بازی فردا شب تیمش اظهار داشت: دربی دلا موله همیشه بازی خاصی برای شهر تورین و هواداران بوده است. این بازی از دو برابر اهمیت برای ما برخوردار است چون دربی است و 3 امتیاز دارد، بنابراین باید آن را با برد به پایان بیریم.

آلگری ادامه داد: تورینو حالا تیمی به مراتب قوی‌تر نسبت به گذشه است، اما یوونتوس مدافعان خوبی دارد که می‌توانند با کیفیت فنی بازیکنان تورینو مقابله کنند. این فصل تورینو بازیکنان مستحکم‌تری را در دفاع و هافبک دارد. آنها فصل قبل هم قدرتمند بودند و می‌توانند این فصل در بین 6 تیم برتر لیگ را به پایان ببرند.

وی در دفاع از مهاجم آرژانتینی‌اش که انتقاداتی به او مطرح است، اظهار داشت: مهم این است که ایگواین مورد اعتماد هم‌تیمی‌هایش، سرمربی و هواداران در یوونتوس است. چنین شرایطی به هر حال وقتی دو یا سه بازی موفق به گلزنی نشوید، پیش می‌آید، اما گونسالو این مقطع را پشت‌سر خواهد گذاشت.

سرمربی بیانکونری در مورد وضعیت بازیکنانش هم خاطرنشان کرد: بندیکت هوودس از ناحیه عضلانی آسیب دیده و برای بازی فردا در دسترس نیست. سامی خدیرا به شرایط بازی بازگشته و در بازی چهارشنبه شب‌مان در لیگ قهرمانان می تواند یووه را همراهی کند. ماتیا دی‌شیلیو چهار هفته‌ای به دور از میادین خواهد بود و وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد که ببینیم زودتر می‌تواند بازگردد یا خیر! آندره‌آ بارزالی فردا نمی‌تواند بازی کند. فکر می‌کنم بلز متویدی هم فردا از ابتدا در ترکیب باشد. دانیله روگانی نیز نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

دربی تورین از ساعت 22:15 فردا شب (شنبه) به میزبانی یوونتوس از تورینو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما