شناسهٔ خبر: 21516311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گسترش فولاد پتانسیل کسب رتبه تک رقمی را دارد

جهانبخش: یک مورد هم نمی‌توانید در بازی گسترش فولاد وقت‌کشی پیدا کنید/ هیچ مشکلی با لوکا ندارم

R1443/P1015145/S3,27/CT1

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد معتقد است که بازیکنان تیمش مقابل سیاه‌جامگان وقت تلف نکردند.

صاحب‌خبر -

امید جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی گسترش فولاد مقابل سیاه‌جامگان، اظهار داشت: بازی سخت بود و ما هم با توجه به شرایط جدول باید این بازی را می‌بردیم. سیاه‌جامگان هم تیم خیلی خوبی بود که خیلی سختکوش و درگیرانه بازی می‌کرد. خدا را شکر همه بچه‌های ما خوب بازی کردند و جنگیدند. در کل همه زحمت کشدیدند.

وی در مورد اعتراض بازیکنان سیاه‌جامگان به وقت‌کشی‌های بازیکنان گسترش فولاد گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. ما کجا وقت‌کشی کردیم؟ شما حتی یک مورد هم نمی‌توانید در بازی گسترش فولاد وقت‌کشی پیدا کنید. در صحنه‌ای که دروازه‌بان ما روی زمین افتاد،‌ واقعاً مصدوم بود و حتی دیدید که در نیمه دوم نتوانست بازی کند. او درنهایت هم تعویض شد. در دو صحنه دیگر هم بازیکنان‌مان واقعاً مصدوم شده بودند. فکر نمی‌کنم به جز این دو سه صحنه، مورد دیگری از گسترش فولاد دیده باشید، چون واقعاً این‌طور نیست که ما از قصد خودمان را روی زمین بیاندازیم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد با بیان اینکه تیمش با این پیروزی توانست از بحران خارج شود، خاطرنشان کرد: ما از بازی با نفت تهران روند خوب‌مان را شروع کردیم. درست است که در آن بازی نتوانستیم نتیجه بگیریم، اما از دیدار مقابل سیاه‌جامگان روند پیروزی‌های‌مان شروع شد. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده هم این نتایج را تکرار کنیم. گسترش فولاد پتانسیل این را دارد که در پایان رتبه تک رقمی به دست بیاورد.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش که «آیا از کار کردن با بوناچیچ راضی است و مشلکی با او ندارد؟»، گفت: نه، مشکلی با هم نداریم. او مربی آرام و کاربلدی است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما