شناسهٔ خبر: 21516235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزیر پیشین اطلاعات: سیاست های آمریکا به زوال این کشور منجر می شود

به گزارش ایرنا، حیدر مصلحی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح گرگان اظهار کرد: یکی از موسسات آمریکایی در پایان اجرای یک طرح پژوهشی اعلام کرده که فروپاشی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حیدر مصلحی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح گرگان اظهار کرد: یکی از موسسات آمریکایی در پایان اجرای یک طرح پژوهشی اعلام کرده که فروپاشی آمریکا در صورت پافشاری بر این سیاست های غلط قطعی است.
وی به افزایش قدرت روز افزون ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا عربده کشی زیادی در اطراف ایران انجام می دهد و تهدید به حمله نظامی زیادی دارد اما جرات حمله ندارد چرا که می داند در صورت وارد شدن در فاز نظامی سیلی سختی از کشورمان خواهد خورد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های دشمن برای وارد کردن آسیب به کشور تلاش برای تخریب دستاوردها و برنامه های سپاه است که متاسفانه برخی در داخل هم با دشمنان هم صدا شده اند.
مصلحی ابراز داشت: برخی‌ به دنبال شبهه افکنی در میان نسل جوان برای زیرسوال بردن دفاع مقدس هستند و می خواهند همه آن دلاوری ها، از خودگذشتگی ها، ایثار و نتایج حاصل از آن را زیرسوال ببرند و در این راستا با دشمنان و ضدانقلاب همگام و همصدا هستند.
وی گفت: دشمن می داند که در بُعد نظامی قادر به مقابله با ایران نیست و بر همین اساس وارد فاز اقتصادی شده و می خواهد از این طریق به کشورمان صدمه بزند.
3091/2729
* خبرنگار : میثم محسنی

نظر شما