شناسهٔ خبر: 21516218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه موقت بندرعباس:

یاوه‌گویی ترامپ کاخ سفید آمریکا را به کاخی سیاه تبدیل کرد

R7720/P1486/S6,58/CT11

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: ترامپ یاوه‌سرایی‌هایی می‌کند که آمریکا را با سخنانش می‌شناساند و سخنان سخیف ترامپ موجب شد کاخ سفید آمریکا به کاخی سیاه تبدیل شود که تا ابد آبروی آمریکا در مقابل چشمان جهانیان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی که به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است اظهار داشت: رژیم بعث عراق در سال 59 تنها به قصد تصرف قسمتی از آب و خاک ایران به کشور ما حمله نکرد بلکه هدف آنها تصرف اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با قدردانی از رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، افزود: ملت ایران با روحیه‌ای برخاسته از قیام امام حسین(ع) در دوران جنگ به دفاع جانانه پرداخت و امروز نیز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موجب شده که دشمنان جرات حمله به ایران را نداشته باشند.

امام جمعه موقت بندرعباس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیان داشت: فضای خیابان‌ها و کوچه‌ها باید بهتر و بیشتر از فضای کنونی رنگ و بوی عزای حسینی بگیرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود، حرف‌های رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را یاوه‌سرایی‌هایی دانست که برای ملت ایران تازگی ندارد و اظهار داشت: یاوه‌سرایی‌های ترامپ، دولت آمریکا را در اذهان جهانیان خوار و خفیف کرده است.

وی گفت: ترامپ یاوه‌سرایی‌هایی می کند که آمریکا را با سخنانش می شناساند اما طبق فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و سخنان سخیف ترامپ موجب شد کاخ سفید آمریکا به کاخی سیاه تبدیل شود که تا ابد آبروی آمریکا در مقابل چشمان جهانیان برود.

امام جمعه موقت بندرعباس به سخنان مقام معظم رهبری که آمریکا هیچ‌گاه قابل اطمینان نبوده است، اشاره کرد و افزود: مسئولان ما هم با ولایت‌مداری خود ثابت کردند که حافظ آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و رئیس جمهوری در نطق خود در سازمان ملل به خوبی پاسخ یاوه‌سرایی‌های ترامپ را داد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و بیان داشت: اکنون 13 میلیون دانش‌آموز در 105 هزار مدرسه در کشور تحصیل می‌کنند که باید برای آینده نیروهایی کارآمد و متناسب با نیازهای جامعه تربیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مسئولان فردای جامعه هستند که باید درست و بر مبنای اصول اسلامی تربیت شوند و تربیت دانش آموزان بر عهده سه نهاد جدایی‌ناپذیر خانواده، مدرسه و مسجد است و نباید در تربیت فرزندان کوتاهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما