شناسهٔ خبر: 21516110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تغییرات در برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

باشگاه خبرنگاران جوان

برنامه هفته هشتم لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران با تغییرات اساسی مواجه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، درحالی که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تمام دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به جز بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، سه شنبه 4 مهر ماه برگزار شود اما مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته اند بازی تیم هایی که در تیم ملی بازیکن ندارند به پنج شنبه 6 مهر ماه موکول شود.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل توگو و روسیه از 5 مهر آغاز می شود اما از آنجاییکه هشت تیم لیگ برتری بازیکنی در جمع شاگردان کارلوس کی روش ندارند با 2 روز تاخیر در هفته هشتم لیگ به میدان می روند.

گسترش فولاد- تراکتورسازی، فولاد- استقلال خوزستان، سیاه جامگان- پیکان و پارس جنوبی- پدیده چهار دیداری است که با توجه به اینکه این تیم ها بازیکن ملی پوش ندارند به پنج شنبه هفته جاری موکول می شود.

بنابراین فقط سه بازی یعنی سپیدرود- استقلال تهران، نفت طلائیه- سپاهان و ذوب آهن- سایپا در همان تاریخ اعلامی قبلی برگزار می شود.

همچنین با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل این تیم با الهلال عربستان، دیدار شاگردان برانکو مقابل صنعت نفت لغو شد اما تاکنون تاریخ جدید این بازی مشخص نشده است.

نظر شما