شناسهٔ خبر: 21516073 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تساوی شاگردان برانکو قبل از بازی با الهلال

تیم فوتبال پرسپولیس درهفته هفتم لیگ برتر فوتبال درحالی برابر سپاهان به تساوی ۲ بر ۲ رسید که تا لحظات پایانی از حریف خود پیش بود اما در دقیقه ۸۷ گل خورد تا با تساوی خود را آماده بازی با الهلال عربستان کند. در ادامه بازی ها، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به تساوی بدون گل رضایت دادند. تیم فوتبال گسترش فولاد موفق شد مقابل شاگردان میثاقیان به پیروزی برسد. سیاه جامگان هم مقابل گسترش فولاد مغلوب شد.

صاحب‌خبر -
بازی پرسپولیس و سپاهان که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان) (شایان مصلح ۷۸)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان (بشار رسن ۷۰)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور برابر سپاهان قرار گرفت.
در این بازی پرسپولیس با توجه به شکستی که در هفته ششم برابر پیکان داشت مسابقه را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توانست توسط علی علیپور به گل برسد ولی این گل از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد.
بعد از گل مردود شده بازی کمی آرام تر و بیشتر در وسط زمین دنبال شد تا این که در دقیقه ۳۳ پرسپولیس موقعیتی دیگری را دوباره به گل تبدیل کرد اما خورشیدی داور بازی بازهم گل را مردود اعلام کرد .در این صحنه توپ ارسال مسلمان را طارمی با دست برای امیری کاشت و امیری هم آن را تبدیل به گل کرد.در این صحنه طارمی یک کارت زرد هم گرفت.
بازیکنان پرسپولیس بعد از دو گل مردود شده سعی در زدن گل سالم بودند تا این که بالاخره خطا روی طارمی در محوطه جریمه و اعلام ضربه پنالتی باعث شد تا طارمی اولین گل بازی را به ثمر برساند.
در نیمه دوم سپاهان برای جبران نتیجه بازی را هجومی تر آغاز کرد. در دقیقه ۵۳، نفوذ بازیکنان سپاهان به خط دفاع پرسپولیس موقعیت خوبی را برای ساسان انصاری فراهم کرد اما شوت آرام و دقیق او با برخورد به سر انگشتان بیرانوند راهی کرنر شد.در این لحظات پرسپولیس در لاک دفاعی فرو رفته بود.
در ادامه ضد حمله بازیکنان سپاهان مقابل ادامه داشت تا این که در دقیقه ۶۲ضربه برگشتی از روی نقطه کرنر مروان حسین با ضربه سر، گل اول سپاهانی ها را به ثمر رساند.
بعد از تساوی شاگردان پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه سپاهان داشتند تا در دقیقه ۷۳، پاس خوب  وعمقی احمدزاده علیپور را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با شوت سرضربی گل دوم بازی را وارد دروازه حریف کرد.
در حالی که ۳ دقیقه مانده بود بازی تمام شود و پرسپولیسی ها تصور می کردندهر سه امتیاز بازی را از آن خود کرده اند اما در دقیقه ۸۷، شوت علی محمدی از بین پاهای بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد و بازی به تساوی دو بر دو ختم شد. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا بازی در نهایت با همان نتیجه تساوی ۲ به ۲ تمام شود.
تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. سپاهان هم با ۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

برانکو:  روی هر ۲ گل اشتباه داشتیم
برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر سپاهان گفت: فکر می‌کنم در این بازی بسیار خوب ظاهر شدیم. یک فضای بسیار عالی که شمال هوادران دو تیم بود و همه هواداران به صورت پر شور تشویق کردند. زیبایی‌های فوتبال ایران دیده شد. بازی با کیفیت و تلاش زیاد را دیدیم. طبیعی است که می‌خواستیم پیروز شویم. ما همیشه برای برد به میدان می‌رویم. تغییری نخواهیم داشت. زمانی که ۲ بر یک بودیم هم شانس داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. تیمم پخته بازی کرد.روی هر دو گل سپاهان، اشتباه داشتیم و همین‌طور است دیگر. فوتبال پاسخ اشتباهات است. در آستانه بازی با الهلال نشان دادیم که تیم با کیفیتی هستیم. در بازی اول باید یک نتیجه قابل قبول مقابل الهلال بگیریم.
در ادامه بازی ها تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به تساوی بدون گل رضایت دادند تا آبی‌های خوزستان با این امتیاز یک رتبه در جدول رده‌بندی پیشرفت کنند و آبی‌های پایتخت با ۴ امتیاز به رده آخر جدول ۱۶ تیمی مسابقه‌ها سقوط کنند.
سیاه جامگان هم برابر گسترش فولاد شکست خورد تا مسئولان سیاه جامگان ۱۰ درصدد قرارداد بازیکنانش را کسر کند.تیم فوتبال گسترش فولاد موفق شد با برتری مقابل شاگردان میثاقیان به رده دوازدهم صعود کند.با این نتیجه استقلال نیز دوباره به جایگاه پانزدهم بازگشت. تیم اکبر میثاقیان نیز با هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.
 

وحید صابری

نظر شما