شناسهٔ خبر: 21515441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دفاع مقدس پرتویی از تفکر عاشورایی است/ رژه باصلابت نیروهای مسلح در زنجان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به صلابت نیروهای مسلح کشور اشاره کرد و گفت: آنچه در هشت سال جنگ تحمیلی رخ داد، پرتویی از تفکر عاشورایی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از نهضت عاشورا شکل گرفت.

 

وی از هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان پرتویی از تفکر عاشورایی یاد کرد و گفت: عراق به سرکردگی آمریکا و کشورهای دیگر تلاش کرد تا در این جنگ این انقلاب را سرنگون کنند ولی از این مهم که انقلاب اسلامی ایران برپایه فرهنگ عاشورایی بنا شده است، غافل بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان رمز پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی را ایستادگی رزمندگان در مقابل جبهه کفر خواند و ادامه داد: امت دلاور ایران در این دوران در کنار رزمندگان بودند.

 

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با این تاریخ پرافتخار افزود: اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، هدایت امام راحل و امامت مقام معظم رهبری هستیم.

 

امام جمعه زنجان به توطئه دشمنان برای اسلام هراسی در منطقه اشاره کرد و گفت: سخنان زشت ترامپ ارزش جواب دادن ندارد.

 

وی به سخنان بی ادبانه ترامپ در جمع بزرگ جهانی اشاره کرد و گفت: مردم آمریما باید خود پاسخ این سخنان سخیف  را بدهند.

 

در ادامه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عراق برای نابودی این انقلاب آغازگر جنگ بود.

 

سردار جهانبخش کرمی ادامه داد: ملت ایران در کنار شهدا و رزمندگان حماسه خلق کرده و پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در رکاب ولایت بودن راه مقابله با هرگونه تهدیدهای دشمنان است و این رژه باصلابت این پیام را به گوش جهانیان می رساند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس عاشورایی از مرزهای کشور دفاع کردند، گفت: این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.

 

 

نظر شما