شناسهٔ خبر: 21515313 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جوشکاری باعث آتش گرفتن شیروانی مغازه شد

خبرگزاری میزان- جوشکاری نا ایمن در سقف مغازه در حال تعمیر، شیروانی این مغازه را به آتش کشید.

صاحب‌خبر -

جوشکاری باعث آتش گرفتن شیروانی مغازه شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶۷ و ۱ به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی را ساعت ۱۲:۱۷ روز گذشته به خیابان وحدت اسلامی، ابتدای خیابان فروزش اعزام کرد.

امیر هاتفی معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: عده‌ای از کارگران در حال کار و مرمت یک ساختمان دو طبقه به مساحت ۵۰ متر مربع بودند که بر اثر بی احتیاطی یکی از کارگران به هنگام جوشکاری در قسمت شیروانی این ساختمان با تیرک‌های چوبی و بافت فرسوده، ناگهان این قسمت شعله ور شد و آتش به سرعت در زیر شیروانی گسترش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شعله‌های آتش سقف شیروانی این مغازه را فراگرفته و در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود، افزود: نیرو‌های عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق ساختمان، با بکارگیری تجهیزات فردی، نردبان‌های دستی و لوله‌های آبدهی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

هاتفی در ادامه گفت: آتش نشانان با تلاش خود از سرایت آتش سوزی به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند و همچنین به ایمن سازی کامل محل پرداختند.

وی با اعلام این که این حادثه مصدومی در پی نداشت، اضافه کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست انجام است.

انتهای پیام/ 

نظر شما