شناسهٔ خبر: 21515288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۲۲ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای عمرانی میاندوآب اختصاص یافت

ارومیه - فرماندار میاندوآب گفت: ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی جدید در حوزه راهسازی، فرهنگی و ورزشی به این شهرستان اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امیری در نشست شورای اداری شهرستان میاندوآب اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات توازن منطقه ای در اختیار شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت خانه کشتی با هفت میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، تخریب و بازسازی کتابخانه دهخدا با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ساخت یک باب کتابخانه در کوی قره ورن با چهار میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت مسیر چهاربرج به ملکان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال این طرح ها را شامل می شود.

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به توصیه های حضرت امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر گفت: میانه روی و اعتدال یکی از توصیه های حضرت علی(ع) به مالک اشتر است.

ححت الاسلام حمید حسن زاده تاکید کرد: همیشه باید عام را در نظر داشت نه عده ای خاص را و نباید مصلحت و منافع عامه مردم را فدای خاص کرد.

وی با ‌اشاره به فرارسیدن ایام محرم الحرام افزود: خدافراموشی یکی از دلایل رویارویی یزیدیان با امام حسین(ع) و یارانش بود و یکی از دلایل واقعه عاشورا، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد و در نتیجه واقعه ای مانند حادثه عاشورا به وقوع می پیوندد.

نظر شما