شناسهٔ خبر: 21515217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه تبریز : تداوم مبارزه مردم ایران با آمریکای جهانخوار

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه تبریز گفت : مردم ایران همواره بر مواضع خود در برابر آمریکا خواهند ایستاد و مبارزه خود را با این دولت مستکبر ادامه خواهند داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مر کز آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : مردم امام جمعه تبریز : تداوم مبارزه مردم ایران با آمریکای جهانخوارکشورمان زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت و مسئولان هم باید نشان دهند که در برابر دشمنان بیش از پیش ایستادگی می کنند.
وی به سخنرانی زشت و سخیف ترامپ در سازمان ملل علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت : مردم و نخبگان آمریکا باید از داشتن چنین رئیس جمهوری خجالت بکشند.
خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد : طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب باید با آمریکای بد عهد و پیمان شکن مقابله به مثل کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس که مقارن با ماه محرم شده است، یادآور شد : شروع جنگ تحمیلی بعد از گذشت 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه همه جانبه دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اعمال حاکمیت بر اروند رود، جلوگیری از صدور انقلاب، تصرف و تضییع قلمرو و حاکمیت ارضی ایران، ایجاد برتری و جایگاه ویژه در منطقه، رهبری جهان عرب و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلام ایران را از اهداف تحمیل جنگ بر ایران برشمرد.
وی همچنین با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان در سال 60 در عملیات ثامن الائمه علیه السلام گفت: این پیروزی اولین پیروزی گسترده رزمندگان اسلام و سر آغاز عملیات های بعدی بود.
وی به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار به ادامه مسیر تکاملی نیروهای انتظامی برای کسب موفقیت تاکید کردند و فرمودند  باید همیشه نیروی انتظامی در مقابله با سرقت، زورگیری، قاچاق و  رعایت نکردن قوانین آگاه باشند.
خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها به سخنان بسیار مهم رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان باید اندیشه‌ ورزی برای بررسی چگونگی حرکت رو به تعالی انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت : مهمترین رمز بقای شیعه ، نهضت سیدالشهدا عیه السلام  و تداوم راه ایشان است و ما  توانستیم درس‌های نهضت عاشورا را در انقلاب اسلامی مشاهده کنیم که نفی طاغوت از جمله آنها بود.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود : تذکر لسانی وظیفه همگانی است و آمران به معروف و ناهیان از منکر باید با نرمخویی در برابر انحرافها به وظایف خود عمل کنند.
امام جمعه تبریز همچنین با گرامی داشت  فرارسیدن سال تحصیلی جدید ادامه داد :  معلمان و مسئولان آموزش و پرورش باید تربیت صحیح و انقلابی فرزندان این مرز و بوم را در اولویت کاری خود قرار دهند تا دانش‌ آموزان ، متدین تربیت شوند و افرادی مانند شهید حججی به بار بیایند.



نظر شما