شناسهٔ خبر: 21515213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اندیمشک:

حفظ معنویت دوران دفاع مقدس برای اقتدار نظام ضروری است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با تشریح اهداف انقلاب اسلامی گفت:علیرغم حمایت های گسترده از دشمن بعثی، سلاح ایمان و اعتقاد ملت و جوانان ایران اسلامی بر دشمن پیروز شد.
وی اظهار کرد:امروز نیز در نبرد ناعادلانه دیگری که تمام دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی قرار گرفته ، این فرهنگ دفاع مقدس عامل اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.
وی اضافه کرد:واقعیت های جنگ تحمیلی باید با جزئیات کامل برای انتقال پیام والای شهدا به نسل های جدید تشریح شود.
امام جمعه اندیمشک با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم گفت:دهه محرم و برنامه های سوگواری باید همراه با معرفت و تبیین ابعاد قیام عاشورا به نوجوانان و جوانان باشد.
وی گفت:توجه به واجبات در مجالس امام حسین علیه السلام در اولویت است و ذاکرین و مداحان باید با شیوه درست معرفت افزایی کنند.
حجت الاسلام حسینی نوری در بخش دیگری با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت:دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچ گاه نباید به بدخواهان انقلاب اسلامی امیدوار شد.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت:تعلیم و تربیت باید آمیخته با معنویت و اصول انسانی،اسلامی و اخلاقی باشد و باید در این زمینه با برنامه ریزی سال تحصیلی را پربارتر کرد.
بنا بر این گزارش ،در پایان نماز جمعه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اندیمشک انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و رئیس جمهور و دولت آمریکا با برپایی راهپیمایی نشان دادند.
مردم اندیمشک با فریادهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس بار دیگر سیاست های استکبار جهانی را محکوم کردند .
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما