شناسهٔ خبر: 21515196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه خلخال:

آمریکا باید هزینه های برجام را به ایران پرداخت کند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه خلخال گفت: در صورت کنار کشیدن آمریکا از برجام این کشور تمام هزینه های برجام را باید به ایران و نظام اسلامی پرداخت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل علیه دولت و مردم کشورمان افزود: آمریکا در تلاش برای کنار کشیدن ایران اسلامی از برجام بود و حال که نتوانسته به این هدف خود دست یابد سعی دارد تا با متقاعد کردن جهان به طرح نقشه های خود مبنی بر عدم تعهدات ایران به مفاد برجام خود را از برجام کنار بکشد.
وی اظهار کرد: ترامپ قصد دارد فضا را برای افزایش فشارهای تحریم اقتصادی علیه ایران آماده کند ولی در صورت کنار کشیدن آمریکا از برجام این کشور باید هزینه های مربوط به برجام را به کشورمان پرداخت کند.
وی گفت: برخورد اخیر ترامپ با مردم ایران یک برخورد کاملا ظالمانه ، دیکتاتور منشانه و قلدرانه است و هدف رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود در سازمان ملل در متهم کردن ایران به گسترش خشونت در جهان در حالی است که امروزه سران این کشور بهمراه اسرائیل در تمام نقاط جهان جنایت می کنند.
خطیب جمعه خلخال با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز آغاز هفته اول محرم که به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده اصلی ترین هدف امام حسین (ع) در بوجود آمدن نهضت عاشورا را زنده کردن فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از نمکر در جامعه اعلام کرد.
او افزود: ماه محرم زمینه ساز لطافت روح انسان ، نزدیک شدن به خدواند و اصلاح وضعیت ظاهری و باطنی جامعه با احیای این فریضه واجب الهی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز نهضت آسفالت معابر عمومی از سوی شهرداری خلخال گفت: از همه مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود تا در تسریع در آسفالت معابر عمومی شهرداری را به نحو احسن همراهی و یاری کنند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

انتهای پیام /*

نظر شما