شناسهٔ خبر: 21515166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنان ترامپ نشانگر تزلزل و ضعف اوست

امام جمعه سمنان گفت : سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکا علیه ایران نشانگر بی ثباتی فکری و تزلزل و ضعف اوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نماز جمعه هفته آخر شهریور ماه 96 در سمنان با بیان این مطلب گفت : خشم و عصبانیت ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به دلیل شکست های متعدد در سیاست خارجی و فعالیت های نافرجامش در کشور های سوریه ،لبنان و عراق است.


وی به برخی تلاش ها درباره اعلام استقلال کردستان عراق هم اشاره کرد و افزود:دشمنان چون با نقشه های نظامی نتوانستند به مقاصد خود دست یابند در صددند تا با توطئه ، تفرقه افکنی و جنگ های داخلی مقاومت کشور های اسلامی را تضعیف کنند.


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ملت غیور ایران در کنار نیروهای مسلح کشور ، ایران را از گزند دژخیمان محافظت می کنند گفت : ایثار و شهادت جوانان رشید رزمنده ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس الگو برداری از عاشورای حسینی بود.


امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود مجلس خبرگان رهبری را یکی از نهادهای ارزشمند برای رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت : در دیدار اخیر نمایندگان این مجلس با رهبر انقلاب، مهم ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور گزارش شد.


ایت الله شاهچراغی با یادآوری همزمانی ماه محرم و بازگشایی مدارس گفت : ماه محرم فرصتی برای کسب آموزهای های دینی و اخلاقی در بهار علم و دانش است.


انتهای پیام / ه


جزئیات نماز جمعه هفته آخر شهریور ماه 96 سمنان

نظر شما