شناسهٔ خبر: 21515159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه تیران و کرون:

عدم خرید کالای خارجی بهترین پاسخ در برابر تحریم های دشمنان است

تیران، اصفهان- ایرنا- امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: حمایت از تولید داخلی و عدم خرید کالای خارجی بهترین پاسخ در برابر تحریم های دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: حمایت از تولید داخلی زمینه اشتغال، رشد تولید و پیشرفت اقتصادی کشور را فراهم می کند و راهکار مناسب برای مقابله با دشمن است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون به وضعیت بین المللی و حمله های ظالمانه دشمنان به ملت های مظلوم اشاره کرد و گفت: کشتن افراد زیادی از مردم کشورهای مظلوم به دست ظالمان و نوکران آن ها برای ملت های مظلوم عالم بسیار دردناک و مایه تاسف است.
وی ادامه داد: دولت های آمریکا و اسرائیل با وجود ادعای حقوق بشری، خود منشا ظلم و ستم های بزرگ دنیا و حامی کشورهای ظالم هستند و سازمان ملل نیز بی تفاوت نسبت به این همه ظلم می گذرد که باید عنوان سازمان ملل را به سازمان دول ظالم تغییر داد.
حجت الاسلام رشیدیان به بد اخلاقی های صورت گرفته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: وقتی اخلاق از کشور خارج شود این چنین نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر برخورد می کنند و در معرض رسانه ها به یکدیگر توهین می کنند.
وی افزود: انتخابات در کشور ایران برگزار می شود و نامزدهای انتخاباتی اخلاق را رعایت می کنند و اگر نامزدی بد اخلاقی انتخاباتی داشته باشد توسط مردم مردود می شود که این نشان از وجود اخلاق در بین مردم است.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/مهد/7137/3011 تنظیم کننده: آسیه معینی *** انتشار: محمد سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna

انتهای پیام /*

نظر شما