شناسهٔ خبر: 21515142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم همدان اهانت رئیس جمهوری آمریکا به ایران را محکوم کردند

همدان - ایرنا - در پی اهانت رئیس جمهوری آمریکا به ملت غیور ایران ، مردم همدان همزمان با سراسر کشور پس از برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی سخنان سخیف ترامپ علیه ایران را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مردم مومن و خداجوی همدانی پس از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود: 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل ' نفرت و انزجار خود را از آمریکا ابراز کردند.
در این راهپیمایی ضد آمریکایی که همزمان با سراسر کشور در همدان نیز برگزار شد ، نمازگزاران با سر دادن شعارهای کوبنده 'مرگ بر آمریکا 'و 'مرگ بر اسراییل' ضمن محکوم کردن جنایت های آمریکا به سخنان اهانت آمیز اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، واکنش نشان دادند.
نمازگزاران همدانی مسیر حسینیه امام خمینی (ره) تا بلوار خواجه رشید را با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و ' الله اکبر' طی کردند .
همچنین تجمع گروه های مردمی امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت آغاز محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر در همدان برگزار شد.
بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قبل از خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان و در بین نمازگزاران قرائت شد.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین

انتهای پیام /*

نظر شما