شناسهٔ خبر: 21514903 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

ممنوعیت ترافیکی در جاده کرج به سمت مرزن‌آباد

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی را از روز جمعه (۳۱ شهریور) تا بامداد روز شنبه (اول مهر) اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محدودیت‌های ترافیکی از سوی پلیس راهور ناجا اعلام شد.

تردد موتور سیکلت به استثنای موتوسیکلت های انتظامی و امدادی تا پایان روز یکشنبه (دوم مهر) از محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان– مشهد و برعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه (۳۱ شهریور) تا ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه (اول مهر) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ امروز جمعه تا ۰۲:۰۰بامداد روز فردا (شنبه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ امروز تا یک بامداد فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت۱۶:۰۰ امروز تا یک بامداد فردا با اعلام مأمورن پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت امروز تا یک بامداد فردا و همچنین از ساعت هشت صبح تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

در محور قدیم رشت–قزوین و برعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و. فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز ممنوع است.

نظر شما