شناسهٔ خبر: 21514203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

مقاومت ملت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است

R41380/P1486/S6,68/CT11

استاندار کرمانشاه گفت: حضور و مقاومت جانانه ملت مسلمان ایران و رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری همواره توطئه‌های عظیم نظام استکبار جهانی را خنثی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اسدالله رازانی ظهر امروز  در مراسم رژه نیروهای مسلح که در محل بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: حضور، وحدت و مقاومت جانانه ملت مسلمان ایران، ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران و رهبری‌های هوشمندانه و داعیانه امام (ره)و مقام معظم رهبری همواره توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار جهانی را خنثی کرده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این مقاومت و رهبری مدبرانه‌ چنان دستاوردهایی برای نظام و کشور ما به ارمغان آورد که برای همیشه دشمنان کشور از این توطئه‌ها مأیوس و ناامید شدند گفت: اقتدار کنونی کشور مرهون جانفشانی و ایستادگی شهدا، ایثارگران و همه نیروهای مسلح و مردمی است که برای حفظ نظام و کشور مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

رازانی اولین دلیل گرامیداشت هفته دفاع مقدس مبانی قرآنی و دینی در این مورد دانست و افزود: در قرآن خطاب به پیامبر(ص) و مومنین صدر اسلام بارها دستور داده شده که به یاد داشته باشند، توطئه‌هایی را که علیه آنها صورت گرفت را چطور خداوند از سرآنها گذراند. 

وی عنوان کرد: اگر مقاومت جانانه ملت نبود و اگر با تقدیم بیش از 200 هزار از بهترین جوانان و با اسارت هزاران جوان و جانبازی صدها هزار جوان جنگ را سرافرازانه به پایان نمی‌بردند، امروز ما هر روز شاهد توطئه، هجمه و تهاجم از اطراف و اکناف کشور بودیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه، کشور ما در منطقه حساسی از جهان و‌ دارای ذخایر ارزشمندی از نظر اقتصادی، فرهنگی است بیان  کرد: این امر باعث شده که همیشه این کشور محل تهاجم‌ها و چشم‌داشت‌های دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس آنچنان شرایطی را در کشور​ به وجود آورد که امروز هیچ دشمن خارجی به خودش اجازه کوچکترین اندیشه‌ای در زمینه تهاجم نمی‌دهد و این دفاع ما را در مقابل تهاجم خارجی بیمه کرد بیان کرد: وحدت این ملت زیر شعارهای واحد خیلی کم در طول تاریخ به دست می‌آید و از این ناحیه ما حتی پس از انقلاب هم تهدید می شدیم اما جنگ ملت ما را برای همیشه برادر و متحد کرد و این باعث وحدت داخلی برای همیشه در کشور ما شد.

رازانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 9800 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است عنوان کرد: بخش زیادی از آنان از مسلمانان شیعه، بخش زیادی از مسلمانان اهل سنت، بخش زیادی از مسلمانان اهل حق و یا ادیان دیگر بودند و این نشان از وحدت ملت است.

وی افزود: امیدواریم راهی که با دفاع مقدس شروع شد و پایه‌های نظام و کشور را در مقابل توطئه‌های خارجی و داخلی تضمین و بیمه کرد برای همیشه تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما