شناسهٔ خبر: 21514086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احیاء مجدد اسلام با قیام عاشورا

امام حسین(ع) برنامه احیا اسلام ناب محمدی را برنامه‌ریزی کرد و با قیام عاشورا زمینه احیاء مجدد اسلام را فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه موقت ساری حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اعلام اینکه برنامه براندازی اسلام در دستور بنی‌امیه بود، گفت:  یزید این موضوع را آشکار کرده و اسلام در معرض خطر بود و معروف جای منکر و منکر جای معروف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر حسینی، امر عرفی و اصطلاحی نبود،مسئله امر به معروف یدی و عملی هم ممکن نبود ، دشمن قدرت کامل در اختیار داشت ، افزود: امام حسین(ع) برنامه خویش را به خوبی ترسیم کرده تا خواسته‌های اسلام را به خوبی اجرایی کند و هدفش احیا اسلام ناب محمدی بود.

امام جمعه موقت ساری گفت: امام حسین(ع) چهره کریه یزیدیان را به خوبی به جهانیان نشان داد و با نثار جان خویش به همه خواسته‌های الهی خویش دست پیدا کرده و خداوند این پرچم سرخ را برافراشته نگه می‌دارد، امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور خواستار برگزاری مناسب عزاداری اباعبدالله حسین(ع) در سطح استان مازندران شد و افزود: باید دل‌های ما حسینی شود، سیره و روش ائمه اطهار را در زندگی خویش ساری و جاری کرده و مسؤولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسبت به برگزاری مناسب نماز عاشورا دقت کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، گفت: این رئیس جمهور بی‌شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه‌ای را در این مجمع مطرح کرد، این اقدام ترامپ نشان از سبک مغزی رئیس یک کشور است.

امام جمعه موقت ساری افزود: آمریکا در همه زمینه‌ها شکست خورده است، این اظهارات نشانه ضعف و استیصال این رئیس جمهور است، مسؤولان کشوری و لشکری پاسخ این یاوه‌گوی‌های آمریکا را داده و مردم جواب این رئیس جمهور بی‌شعور را می‌دهند.

انتهای پیام/آ

اسلام با قیام عاشورا احیاء شد

نظر شما