شناسهٔ خبر: 21512733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

حضور در مراسم شیرخوارگان حسینی انس و الفت فرزندان را با اهل‌بیت (ع) رقم می‌زند

R41380/P1486/S6,68/CT11

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: حضور فرزندان شیرخوار در این مراسم انس و الفت فرزندان شما را با اهل بیت(ع) رقم می‌زند​.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان امروز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی که در محل ورزشگاه امام (ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور فرزندان شیرخوار در این مراسم انس و الفت فرزندان شما را با اهل بیت(علیه‌السلام) رقم می‌زند​ و همین سبب خواهد شد که در آینده فرزندان صالحی باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه  تربیت فرزندان به عنوان یک واجب الهی ضرورت دارد گفت: خانواده‌ها فرزندانشان را طوری تربیت کنند که به اهل‌بیت​(علیه‌السلام) محبت داشته باشند و اهل‌بیت الگوی آنها باشند.

عباسیان با اشاره به اینکه تربیت فرزندان از حقوق واجبی است و پدر و مادر در این مقوله وظیفه دارند تا آنها را به بهترین نحو تربیت کنند افزود: فرزندان را با محبت پیامبر(ص) تربیت کنید زیرااشرف مخلوقات عالم بوده و کسی است که وحی بر او نازل شده و برای هدایت بشر همواره به بهترین راهها را بر سر راه انسانها قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه​ الگوی مناسب در زندگی سبب می شود انسان به بیراهه نرود، بیان کرد: متأسفانه امروز عده‌ای برخی را به عنوان الگو معرفی می‌کنند که در سیره آنها نقایص و انحرافاتی دیده شده و سبب می‌شود کج‌روی‌ها در جامعه افزایش یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه ائمه و اهل‌بیت(علیه‌السلام) به دور از هر عیب و نقصی است افزود: همانطور که پیامبر(ص) فرمود فرزندان را با محبت قرآن تربیت کنید چرا که کتاب زندگی و بهترین راه‌ها در هدایت انسانها را ترسیم کرده است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم فرزندان ما تربیت صحیحی در آینده داشته باشند باید آنها را در همین طفولیت با نوای قرآن آشنا و از پخش نواهای غیر مجاز در محیط خانه بپرهیزیم بیان کرد: تجمع امروز و تجدید عهد و پیمان با اباعبدالله(علیه‌السلام) به منزله اطاعت و تبعیت از رسول خدا(ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما