شناسهٔ خبر: 21512552 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

جمنا نیازمند پوست اندازی و خانه تکانی جدی

در انتخابات 96 جمنا می خواست با اجی مجی لاترجی کار پیش برود

صاحب‌خبر -
اصل فعالیت جمنا خوب و مفید است اما باید برای دوری از دستپاچگی که نزدیک به انتخابات 96 دچار آن بود ، فعالیت خود از همین زمان برای انتخابات آتی شروع کند.

مجتبی ذوالنوری ، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار جمهوریت درباره فعالیت جمنا گفت: اصل وجود جمنا خوب است و بنده معتقدم این فلسفه فعالیت جمنا که از پایین به بالا در جامعه حرکت کند و از لایه های کف جامعه به سمت بالا نیرو جذب کرده و فعالیت داشته باشد تا 70 درصد موفق بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ادامه فعالیت جمنا مفید است ، به یک شرط و آن این که پوست اندازی و خانه تکانی جدی باشد داشته باشد .

وی ادامه داد: علاوه بر این باید از هیمن حالا فعالیت خود را برای انتخابات بعدی شروع و عملکرد خود را تقویت کند و نه در دقیقه 90 با اجی مجی لا ترجی ، شرایط را ایجاد کند و انتظار پاسخ مناسب گرفتن نیز داشته باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که توسط جمنا در انتخابات 96 انجام شد با دستپاچگی و در زمان بسیار نزدیک به انتخابات بود در حالی که این فعالیت ها و برنامه ریزی ها باید با حساب و کتاب و آرامش و جامعیتی که در زمان مناسب حاصل می شود، انجام گیرد.

نظر شما