شناسهٔ خبر: 21509925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان:

عزم راسخ و شجاعت فاکتور اصلی پیروزی در نبرد است

همدان - استاندار همدان گفت: پیروزی در یک نبرد تنها با تجهیزات نظامی حاصل نمی شود بلکه باید عزم راسخ و شجاعت داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان در اولین روز هفته دفاع مقدس گفت: یاد حماسه سازان دوران طلایی کشور بزرگ ایران رادر هفته دفاع مقدس گرامی می داریم.

وی گفت: بهترین دوران دفاع و بهترین دفاع کشور ایران، دوران دفاع مقدسی بود که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت و برای ما درس آموز بود.

استاندار همدان گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که با پیروی از ولایت و رهبری دلیر و شجاع می توان پیروز میدان بود.

نیکبخت با تاکید براینکه دفاع مقدس به ما آموخت پیروزی تنها با تجهیزات نظامی حاصل نمی شود بلکه باید عزم راسخ و شجاعت داشت، گفت: دفاع مقدس به ماآموخت که وحدت، رمز پیروزی است.

وی عنوان کرد: در جبهه های دفاع مقدس هیچ منیت و خط کشی وجود نداشت و همه یکی بودند و برای یک هدف مبارزه می کردند.

وی با بیان اینکه توهم صدام بر مبنای داده های دریافتی، ایجاد شده بود که کشور متلاطم است و ارتش شاید دل به کار نبندد غافل از اینکه امام از ارتش دفاع جانانه کرد، گفت: صدام از اینکه دلیرمردان نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری ولی فقیه، آنچنان دفاع می کنند که در تاریخ باید ثبت شود، غافل بود.

نیکبخت با بیان اینکه صدام به استکبار دلگرم بود و نزدیک به ۵۰ کشور به صدام تجهیزات نظامی دادند، گفت: تجهیزات، لازم است اما ایمان کار ساز است که ما به هدف و مقدس بودن آن ایمان داشتیم.

وی با تاکید براینکه دفاع مقدس برای ما سرمایه است، گفت: رهبر معظم انقلاب شهدا را نماد اقتدار ایران اسلامی می دانند و این سرمایه ما است.

استاندار همدان با تاکید براینکه دفاع مقدس هنوز دنیا را برای اینکه ایران را تکریم کنند، وا می دارد، گفت: ایران پناهگاه مظلومان است و تهدید را بر نمی تابد.

نیکبخت با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا، ایثار مردم دیندار و ایثارگران امن ترین کشور دنیاست، گفت: باید قدر شهدا، ایثارگران، آزادگان و مردم بود.

وی همچنین با بیان اینکه پاسخی که رئیس جمهور به یاوه گویی ها و سخنان سخیف و جاهلانه ترامپ داد باعث افتخار و اقتدار همه ما شد، گفت: برجام با تمام ویژگی هاباید اجرا شود و ایران ابایی ندارد که اقتدار خود را بدون برجام هم ادامه دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا با سوابقی که از دفاع مقدس دارد، می داندکه ایران قابل تهدید و یاوه گویی نخواهدبود و دنیا ایران را تکریم می کند، گفت: دفاع مقدس با شرایط غیر منصفانه و نابرابر صورت گرفت اما با همه حمایت دنیا از صدام، زمانی که جنگ تمام شد وجبی از کشور در اختیار دشمن نبود که این باعث سربلندی و افتخار است.

وی گفت: ایران امن ترین کشور دنیا است و همین اتفاق دستاورد اقدام شهدا در بیمه کردن نظام با خون خودشان است.

استاندار همدان با تاکید براینکه مردم همدان در دفاع مقدس در چند جبهه درخشیدند و شهدای بزرگواری را تقدیم نظام و دین کردند، گفت: مردم شریف همدان در پشتیبانی از جنگ، اسکان مهاجرین و در جبهه های جنگ و بمبارانها نهایت همکاری را داشتند.

نیکبخت گفت: امروز شاهد همکاری نیروهای نظامی با دولت در استان همدان برای ارتقای خدمات به مردم هستیم و امیدواریم در ادامه این همکاری بتوانیم برای ایجاد اشتغال جوانان برنامه هایی داشته باشیم.

نظر شما