شناسهٔ خبر: 21509896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت حرف اول را در منطقه می زند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک‌ ابرقدرت در جهان مطرح است و حرف اول را در منطقه می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه در بلوار طاقبستان با بیان اینکه عاشورا حیات بخش و روحیه بخش است، اظهار داشت: قدرت نیروهای مسلح، رییس جمهوری آمریکا را عصبانی کرده است.
وی افزود: خاورمیانه ای که آنها می خواستند درست کنند در سوریه و عراق محقق شد اما ملت استوار ایران اسلامی هشت سال مقاومت کردند و جلوی دشمنان ایستادند.
امام ‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سیدالشهدا به ما آموخت که چگونه از ارزش‌ها و آرمان های خود دفاع کنیم، تصریح ‌کرد: این عاشورا و فرهنگ عاشورایی است که لرزه بر جان دشمنان انداخته است.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه امروز ایران به عنوان یک‌ ابرقدرت در خاورمیانه مطرح است، افزود: این اقتدار و صلابت نتیجه تدبیر و رهبری آسمانی امام و مقام معظم رهبری و پیروزی های رزمندگان اسلام است.
وی با اشاره به اینکه امروز حرف اول را در منطقه ایران اسلامی می زند، گفت: صحبت های اخیر رییس جمهوری امریکا ناشی از عصبانیت او از قدرت ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد که ما امروز وظیفه داریم که انقلابی بمانیم و راه امام و رهبری را دنبال کنیم.
استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس درگیر مستقیم جنگ بود و در این راستا 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب و اسلامی کرد و بیشتر شهرهای مرزی استان نیز با حمله وحشیانه دشمن بعثی تخریب شد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما