شناسهٔ خبر: 21509767 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌الاسلام میراحمدی:

دانشجویان پس از ورود به دانشگاه کتاب کار تدوین کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه دانشجویان برای موفقیت باید برنامه داشته باشند، گفت: دانشجویان پس از ورود به دانشگاه کتاب کار تدوین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: دانشجویان اگر قصد دارند پس از ورود به دانشگاه نیز در حوزه‌های مختلف موفق شوند باید برنامه داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان باید با برنامه ریزی بدانند که چه موضوعی را دنبال می‌کنند، انگیزه آنها برای ادامه تحصیل چیست و چگونه زمان خود را مدیریت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشجویان باید پس از ورود به دانشگاه کتاب کار تدوین کنند و براساس این کتاب حرکت کنند.

میراحمدی گفت: همچنین دانشجویان در دوران تحصیل خود نیازمند مشاوره و راهنمایی هستند که در این راستا لازم است از نصیحت‌ها و تجربه‌های اساتید استفاده کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: دوران دانشجویی پیمودن یک راه است و اگر از ابتدا این مسیر کج نهاده شود تا پایان این مسیر کج دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما