شناسهٔ خبر: 21509633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید در نکا:

ایران به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در منطقه است

R41358/P1486/S6,74/CT11

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید کشور با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه، گفت: ایران به دنبال ایجاد امنیت و آرامش در منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا،حجت الاسلام عبدالعلی گواهی شامگاه پنجشنبه در یادواره سرلشکر پاسدار محمد حسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا و شهدای روستای طوسکلای نکا با بیان اینکه شهدا از ارزش والایی نزد خدا برخوردارهستند، اظهار داشت: شهیدان با نثار جان خود از اسلام دفاع کردند و اکنون باید پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و اهداف شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی متجاوز بودن عراق و بی‌تدبیری صدام بر همگان ثابت شد و در میادین عراق به جای عکس صدام، عکس سردار دلیر ایران سردار سلیمانی نصب است که این نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: جهانیان بدانند هرجا ندای مظلوم بلند شود ایران به پشتیبانی و حمایت از مظلومان برمی‌خیزد و با تمام قدرت با ظلم مبارزه می‌کند و دراین زمینه دشمنان مردم میانمار را به خون کشیدیند و بسیاری را آوره کردند اما صدا واعتراضی از سازمان ملل بلند نمی‌شود.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بیان کرد: امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است که این موضوع موجب نگرانی دشمنان شد و به گونه ای که رئیس جمهور آمریکا از تریبون سازمان ملل به یاوه‌گویی علیه ایران می‌پردازد و ایران را متهم به دخالت در امور دیگر کشورها می‌کند در صورتی که ایران به دنبال امنیت و آرامش در منطقه است.

گواهی با بیان اینکه سه عامل ایمان به خدا، رهبری بی نظیر امام راحل و وحدت میان مردم بود که توانستیم از مرز ایران دفاع و مقابل متجاوزین بایستیم، افزود: امروز مسئولان دولتی باید همراه مردم پشت ولایت فقیه باشند و با مدیریت درست پاسخ یاوه گویی‌های آمریکا و دیگر دشمنان را بدهند.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: محرم ماه پیروزی خون برشمشیر بوده و باید از واقع عاشورا درس پیرو امام و تابع رهبر بودن را بیاموزیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اهمیت یادواره شهدا گفت: یادواره‌های شهدا تنها به برگزاری مراسم نباشد بلکه وصیت‌نامه و انتظارات شهدا باید به درستی بیان شود و نسل امروز را با آرمان شهدا آشنا کرد.

گواهی با بیان برخی خصوصیات اخلاقی سردار شهید طوسی، گفت: قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا همواره در یادها و خاطره‌ها زنده و جاوید خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه مازندران دیار شهدا و سرداران رشیدی بوده که در کشور و جهان به اسطوره‌های دفاع مقدس شناخته می‌شوند، افزود: باید از این طلایه‌داران دفاع مقدس به عنوان راهنمای زندگانی خود استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما