شناسهٔ خبر: 21509603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

تهدید را در نطفه خفه می کنیم

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: سخنان تهدید گونه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل نشان داد وی از گذشته درس نگرفته و ملت ایران را نشناخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، علیرضا رشیدیان صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان پانزده خرداد مشهد برگزار شد اظهارکرد: امسال آغاز هفته دفاع مقدس با روز اول محرم برابر شده که باید گفت الگوی رزمندگان ما  در هشت سال جنگ تحمیلی امام حسین(ع) ویاران باوفایشان بودند.

وی افزود: دشمنی های استکبار جهانی از روز اول انقلاب آغاز شد و صدام به خیال اینکه می تواند ایران را فتح کند قرار داد الجزایر را پاره کرد و امروز این سخنان دوباره از زبان رئیس جمهور آمریکا شنیده می شود.

رشیدیان بیان کرد: سخنان چند روز پیش رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام نشان دهنده جهالت جدید در دنیا است که ترامپ آن را به نمایش گذاشته است.

استاندار خراسان رضوی گفت: توهین هایی که ترامپ با خوی کابویی خود در سازمان ملل به ملت ایران کرد زیبنده خود اوست و سخنان تهدید گونه اش نشان  داد وی از گذشته  درس نگرفته و ملت ایران را نشناخته است.

وی تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهور در مقابل این زیاده خواهی ها موضع گیری های خوبی داشته اند و مردم نیز روز جمعه پس از نماز جمعه پاسخ محکمی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا خواهند داد.

رشیدیان اظهارکرد: صدام هم فکر می کرد می تواند با این ملت  با زبان زور صحبت  و سه روزه تهران را فتح کند اما هشت سال پشت مرزهای کشور زمین گیر شد و نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را فتح کند.

ملتی که با ایثار آشناست تهدید تاثیری بر اراده اش ندارد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دشمن نمی داند فرزندان ایران بچه های عاشورا هستند و کامشان را با تربت پاک امام حسین (ع) باز می کنند و ملتی که با ایثار آشناست تهدید برایش تاثیری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما درس آزادگی را هرسال در عاشورا دریافت می کند و ملتی که این فرهنگ را دارد از تهدید نمی ترسد و قدمی عقب نمی کشد.

رشیدیان گفت: رئیس جمهور آمریکا شاید نمی داند که روئسای پیشین آمریکا از هیچ توطئه ای علیه جمهوری اسلامی ایران طی سال های گذشته فروگذار نکرده اند و تهدیدات کلامی نشان دهنده ضعف آنها در برابر ملت بزرگ ایران است.

 استاندار خراسان رضوی افزود: ما جنگ طلب نبوده و نیستیم اما اگر تهدیدی بر علیه ما شکل گیرد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد. در هشت سال دفاع مقدس مردم ما نشان دادند برای دفاع از کشور لحظه ای تردید ندارند و همه با هم متحد و هم پیمان هستند.

وی تاکید کرد:  زمانی که شرق و غرب از صدام حمایت کرده و از پول و اسلحه چیزی دریغ نکردند،حتی نتوانستند ذره ای در اراده ملت ایران خلل ایجاد کنند.

رشیدیان گفت: فرزندان این سرزمین با خون خودشان زمین های اشغال شده توسط صدامیان را آزاد کردند و بر اساس آموزه های عاشورا و به پیروی از امام خمینی (ره) در جبهه ها رشادت های زیادی را انجام دادند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: رزمندگان ما الگوی جدیدی از خود در جنگ نشان دادند و در چارچوب ارتباط با خداوند به موفقیت دست یافتند و امروز نیز راه شهدا توسط مدافعان حرم دنبال می شود.

نظر شما