شناسهٔ خبر: 21509580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اجرای ۱۳۷ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان قوچان

قوچان- فرمانده سپاه ناحیه قوچان از اجرای ۱۳۷ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان قوچان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عباس فروزان مهر بابیان این مطلب که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قوچان در راستای ترویج مکتب ایثار و شهادت و نیز نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی دفاع مقدس را محور امتداد نهضت عاشورا خواند و خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت خون شهدا و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و نیز حضور ایثارگرانه مردم در جبهه‌ها به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رقم خورده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: دشمن در آن دوران باهدف خارج نمودن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود پای به میدان گذاشت، ولی مردم ما با دست‌خالی در مقابل دشمن غاصب ایستادند و امروز نیز با الگوبرداری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در یمن، سوریه، لبنان و عراق در حال مبارزه و مقاومت با دشمن هستند.

وی با اشاره به این مطلب که آغاز رسمی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قوچان از ۳۰ شهریور خواهد بود اظهار داشت: دیدار مسئولین با امام‌جمعه قوچان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری ۱۳۷ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی از برنامه‌های این ایام است.

عباس فروزان مهر از برگزاری رژه نیروهای مسلح شهرستان در ۳۱ شهریور به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته یادکرد و افزود: در این ایام هفت یادواره شهدا در چند نقطه شهری و روستایی برگزار و برای اولین بار یادواره‌ای با عنوان "آبروی محله" در مقابل منزل خانواده معظم شهید و محله‌ای که شهید در آن زندگی می‌کرده برگزار خواهد شد.

نظر شما