شناسهٔ خبر: 21509103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی سپیدان خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب امانت داران عاشورا در سپیدان

به مناسبت گرامیداشت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب با عنوان "امانت داران عاشورا" در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مولایی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما افزود:با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم الحرام و به منظور پاسداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و رشادت های یاران آن حضرت، نمایشگاه کتاب امانت داران عاشورا با محوریت دفاع مقدس و قیام جاودانه عاشورای سال ۶۱ هجری برپا گردیده و تا اربعین حسینی دایر می باشد.

مولایی افزود: نمایشگاه امانت داران عاشورا نتیجه تلاش مداوم نهادهای عاشورایی و علاقه‌مندان به مکتب سیدالهشداء (ع) در ترویج و عمق‌بخشی به فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) در سطح جامعه اسلامی است.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه  کتاب عاشورا حرکت و همراهی با نهضت عاشورا است که باید در ترویج، توسعه و گسترش آن، تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان اظهار داشت: اخلاص و صفای باطن دوستان و عوامل زحمتکش در عرصه عاشورا سبب برپایی این نمایشگاه شد چرا که فعالیت‌های خود را نوعی برپایی مجلس امام حسین (ع) و کربلایی شدن محسوب کردند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی‌که مجلس عزاداری امام حسین (ع) همراه با معرفت شود به طور قطع ارزش بیشتری دارد، امید که خداوند همه ما را یاری دهد که در این مسیر با نیت خالص مشغول به خدمت باشیم.

یادآوری می‌شود،  نمایشگاه کتاب امانت داران عاشورا از تاریخ اول حرم تا اربعین حسینی در محل مجموعه کتابخانه عمومی شهرستان سپیدان واقع در خیابان گلزار شهدا برگزار می‌شود.

 

نظر شما