شناسهٔ خبر: 21509094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دومین یادواره شهدای محله حیدر زرقان برگزار شد

دومین یادواره شهدای محله حیدر زرقان با سخنرانی سرهنگ پاسدار خواست خدایی،معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی۱۹فجر و مداحی حاج حسن اسماعیلی در حسینیه مسجد حیدر زرقان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرقونیا ؛  به مناسبت هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای محله حیدر زرقان با سخنرانی سرهنگ پاسدار خواست خدایی،معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی۱۹فجر و مداحی حاج حسن اسماعیلی در حسینیه مسجد حیدر زرقان برگزار شد.

در این یادواره سرهنگ خواست خدایی،معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی۱۹فجر با تاکید بر تداوم راه شهدا، اظهار داشت: باید تداوم راه شهدا توسط جوانان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا باید جوانان را با الگوهایی همچون شهدا آشنا کنیم، تصریح کرد: باید جوانان با نحوه زندگی شهدا بیشتر آشنا شده و از زندگی آنها و طرز فکر و اندیشه آنها در دفاع از ایران اسلامی الگو بگیرند.

خواست خدایی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود درس مقاومت و پیروزی را برای ما یاد دادند، گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی۱۹فجر بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و متذکر شد: باید فرهنگ تکریم خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود.

خواست خدایی عنوان کرد: امروزه دشمن در تلاش برای ضربه زدن بر ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است ولی دشمن باید بداند که ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های امروز و دیروز نیست که بتواند به راحتی آن‌ها را در بین جوانان کمرنگ کند.

وی دفاع مقدس را نسخه راه همگان دانست و تصریح کرد: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آسایش باشیم و باید راه و روش شهدا را ادامه دهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهدا با خدا معامله کردند.

IMG_5856 IMG_5853 IMG_5850 IMG_5849 IMG_5848 IMG_5844 IMG_5876 IMG_5870 IMG_5929 IMG_5869 IMG_5861 IMG_5854

 

نظر شما