شناسهٔ خبر: 21508904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرداخت 80 میلیارد تسهیلات به دانشجویان دانشگاه لرستان

نمایندگی لرستان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه لرستان از پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی96-95 خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر پارسا نیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، گفت: در سال تحصیلی گذشته در مجموع دو نیمسال اول و دوم به 8645 دانشجو تسهیلات دانشجویی از قبیل کمک هزینه رهن مسکن، ازدواج، کمک هزینه خرید لوازم کمک آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، وام عتبات و وام ویژه دکتری پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت وام ویژه دکتر به صورت هرسه ماه یکبار از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق رفاه به هر دانشجوی دکتری مبلغ سه میلیون تومان نیز به عنوان وام ضروری جهت انجام امور پایان‌نامه و ... به 182 نفر متقاضی، وام به مبلغ 546 میلیون تومان از طریق صندوق رفاه به دانشجویان پرداخت شده است.

پارسا نیک اضافه کرد: به منظور تقویت و گسترش نشاط فرهنگی و معنوی دانشجویان حمایت مالی جهت سفر به عتبات عالیات، طی تفاهم‌نامه صندوق رفاه دانشجویان و ستاد عمره عتبات دانشجویان و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به دانشجویان مجرد متقاضی 10 میلیون ریال و به دانشجویان متاهل 15 میلیون ریال وام عتبات از 15 شهریور پرداخت خواهد شد.

 وی افزود: دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم حمایت‌های گسترده‌ای از دانشجویان در بحث تسهیلات دانشجویی دارند که بسیار قابل تقدیر است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه لرستان تاکید کرد: امیدواریم با حمایت‌های ادامه‌دار دولت تدبیر و امید و در سال تحصیلی 96-97 میزان تسهیلات پرداختی به 10 میلیارد تومان افزایش یابد.


انتهای پیام

نظر شما