شناسهٔ خبر: 21508535 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با انجام بیش از 31 هزار پرواز صورت گرفت

جابجایی بیش از 5 میلیون مسافر از طریق فرودگاه امام خمینی در نیمه اول سال

تهران- ایرنا- سرپرست شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 31 هزار پرواز در فرودگاه امام‌خمینی انجام شد که از این طریق بیش از پنج میلیون مسافر جابجا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کوروش فتاحی سرپرست شهر فرودگاهی امام‌خمینی در جریان بازدید عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از طرح جامع شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره)، بیان داشت: با تکمیل و ساخت ترمینال سلام می‌توانیم به ظرفیت فرودگاه امام اضافه کنیم.
وی با اشاره به اقدامات دارای اولویت در ساخت ترمینال سلام طی یکسال آینده، گفت: راه برون رفت از مشکلات ترمینال یک، تسریع ساخت ترمینال سلام است.
سرپرست شهر فرودگاهی امام‌خمینی همچنین در این جلسه ساخت شهر فرودگاهی در کشور را تجربه جدیدی دانست که با هوشمندی و خردمندی شخص دکتر آخوندی و قانونگذاری برای آن در سال 90 و قانونمندکردن آن شرکت با همت وزیر در سال های 92 و 93 تشکیل شد.
وزیر راه وشهرسازی به همراه مسئولان هوایی کشور با هدف بررسی آخرین وضعیت تکمیل طرح جامع شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) و ترمینال سلام، امروز (پنجشنبه) به فرودگاه امام رفت و در جریان آخرین وضعیت مراحل ساخت و تکمیل ترمینال سلام قرار گرفت.
در این بازدید که علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران حضور داشتند از مراحل ساخت ترمینال سلام بازدید کاملی به عمل آمد.
آخوندی بعد از بازدید کامل از محوطه ترمینال سلام، پارکینگ و تاسیسات زیربنایی و ساختمان‌های جانبی و هم‌چنین محوطه بیرونی ترمینال در جلسه مشترک با مسئولان فرودگاه امام و هم‌چنین مدیر پروژه‌ سلام به استماع نظر آنها پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2022** خبرنگار: میثم طاهری*انتشار: محتشمی پور

انتهای پیام /*

نظر شما