شناسهٔ خبر: 21508119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بازیکن تیم فوتبال سپاهان: بازگشت به روزهای درخشان نیازمند زمان است

به گزارش ایرنا، 'حسن جعفری' پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: معتقدم تیم خوبی داریم و برای هماهنگی و ارائه بازی زیباتر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، 'حسن جعفری' پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: معتقدم تیم خوبی داریم و برای هماهنگی و ارائه بازی زیباتر نیازمند زمان بیشتری هستیم.
وی ادامه داد: دلیل هماهنگی کنونی پرسپولیس این است که بازیکنان این تیم 2 سال است که درکنار هم بازی می کنند اما برخی از بازیکنان سپاهان تنها 2 ماه است که به تیم ملحق شده اند.
مدافع سپاهان با بیان اینکه مطمئن هستم شرایط این تیم بهتر خواهد شد، گفت: برابر پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.
وی اضافه کرد: تساوی برابر پرسپولیس این امید را به ما داد که بتوانیم هفته آینده نفت تهران را با برد پشت سر بگذاریم و کم کم به روزهای خوب سپاهان بازگردیم.
جعفری درباره بستن بازوبند کاپیتانی در دیدار برابر پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد:  برای هر بازیکنی افتخار است که بازوبند کاپیتانی تیم سپاهان که روزی متعلق به بازیکنان بزرگی مانند محرم نویدکیا بوده است را به بازو ببندد.
او ادامه داد: البته زیاد به این مسائل فکر نمی کنم و هدفم تنها موفقیت تیم است.
بازیکن سپاهان درباره حضور پرشور هواداران نیز خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان همیشه نشان داده اند که در ایران عملکرد خوبی دارند و بی نظیر هستند و امروز نیز برای دلگرمی ما به ورزشگاه آمدند، دست تک تک آنها را می بوسم و ما با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش خواهیم کرد تا سپاهان به روزهای اوج خود باز گردد.
تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در حضور حدود 40 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پرسپولیس رده دومی میزبانی کرد که این بازی زیبا با تساوی 2 بر 2 پایان یافت .
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

نظر شما