شناسهٔ خبر: 21507999 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خوزستان:عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شوش مهرماه آغاز می شود

صاحب‌خبر -

غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهر فتح المبین شوش در خصوص آخرین وضعیت تقاطع غیر همسطح ورودی شوش گفت: طرح جدید تقاطع غیر همسطح ورودی شوش که به شکلی زیبا طراحی شده به تصویب رسیده و طبق برنامه از هفته آینده عملیات حذف سازه فعلی ورودی شوش آغاز می شود.
پل فعلی ورودی شهر شوش 20 سال پیش با هدف کاهش سوانح رانندگی و سهولت تردد درمسیر جاده سراسری اهواز - اندیمشک ساخته شد.
ساخت این پل چشم انداز و منظر ورودی شهر باستانی شوش را زشت کرده و موجب تشدید سوانح رانندگی در تقاطع چهار راه شوش شده است.
استاندار خوزستان همچنین در خصوص پل ناجیان در غرب کرخه گفت: پل شهید ناجیان نقش مهمی در تردد اهالی بخش فتح المبین و نیز کاروان های راهیان نور دارد که تعریض و ایمن سازی آن با نصب سازه جدید از قبل برنامه ریزی شده است.
وی اظهار کرد:با بکار گیری پیمانکار جدید عملیات احداث پل جدید ناجیان با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.
شریعتی با اظهار تاسف از وضعیت نامناسب پل روستای زعن اظهار داشت:با عبور از روی این پل بسیار متاثر شدم چرا که این پل در شان مردم این منطقه نیست.
وی معاون عمرانی استانداری را مامور کرد ضمن بازدید از پل زعن روند احداث پل مجاور آن که با 40 درصد پیشرفت نیمه کاره رها شده را پیگیری کند.
استاندار خوزستان همچنین در جمع اهالی بخش فتح المبین شوش با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به این شهر و نیز افتتاح یک واحد آموزشی در روستای الجزایر بیان داشت: این طرح ها گامی در راستای خدمت رسانی به اهالی محروم این مناطق بوده که همچنان تداوم دارد.
وی همچنین از ساخت یک مدرسه استثنایی در شهرستان شوش خبر داد.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:اهالی بخش محروم فتح المبین در دوران دفاع مقدس جان فشانی کردند که نباید فراموش شود.
وی مطالبه اهالی بخش فتح المبین از استاندار خوزستان را ایجاد بازارچه مرزی ، دوبانده کردن جاده شوش به شهر فتح المبین ، گازرسانی به دیگر روستاهای بخش فتح المبین و احیای فاز دوم طرح مقام معظم رهبری در سطح 80 هزار هکتار از زمین های منطقه در کنار تکمیل پل شهید ناجیان و پل زعن عنوان کرد.
به گزارش ایرنا فرماندار شوش نیز اجرای طرح گازرسانی به شهر فتح المبین را یک اقدام ارزشمند از سوی شرکت گاز عنوان کرد و گفت:انتظار داریم تا دیگر روستاهای این شهرستان که شبکه گاز از کنار آنها می گذرد در اولویت گازرسانی قرار گیرند.
رضا نجاتی خواستار تسریع در روند اجرای پروژه بزرگ طرح مقام معظم رهبری در این شهرستان شد و گفت:دولت و موسسه جهاد نصر کارهای بسیار خوبی در این راستا انجام داده اند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار: محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*

نظر شما