شناسهٔ خبر: 21507837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر اطلاعات:

شهدای مدافع حرم دانش آموختگان مکتب سیدالشهدا(ع) هستند

پاکدشت- وزیر اطلاعات گفت: شهدای مدافع حرم دانش آموختگان مکتب سیدالشهدا(ع) هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، شامگاه پنج شنبه در جمع مردم پاکدشت، در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای کریم آباد، طی سخنانی با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: انقلاب مردم ایران در سال ۵۷ با جریان خون عاشورایی شکل گرفت.

وی افزود: این انقلاب اسلامی تا امروز عزت مندانه ادامه پیدا کرده و نمونه آن مجاهدت شهدای مدافع حرم در سوریه است.

وزیر اطلاعات با بیان این که شهدای مدافع حرم، دانش آموختگان مکتب حسینی هستند، گفت: شهدایی مانند شهید حججی و دیگر عزیزانی که در راه مبارزه با داعش جان خود را نثار اسلام می کنند، در مکتب ناب حسین ابن علی(ع) دانش آموختند.

علوی با اشاره به پیام سوگواری ابا عبدالله(ع) گفت: این مراسم سوگواری، به دشمنان احمق این پیام را می دهد، که با پیروان مکتب حسینی و شیعه نمی توانند، شوخی کنند.

وی سپس به شکست های متعدد صهیونیست ها از شیعیان و پیروان حماسه حسینی اشاره کرد و افزود: شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه از حزب الله لبنان درسی بود، که دانش آموختگان مکتب عاشورا به صهیونیست ها دادند و کاری کردند که رژیم صهیونیستی با ذلت خاک لبنان را ترک کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری وظیفه مسئولین نظام اسلامی در پاسداری از ارزش ها را بسیار سنگین خواند و گفت: اگر مدیر و مسئولی در پی رفع مشکلات مردم نباشد مسئولیت او چیزی جز خسارت دنیا و آخرت برای وی نخواهد بود.

نظر شما