شناسهٔ خبر: 21507327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلمب ۱۰۰ مکان تهیه و توزیع مواد مخدر

بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای استان کرمانشاه از پلمب ۱۰۰ مکان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  نشست تشریح و تبیین ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر در جهت ضبط اماکن توزیع مواد مخدر و لغو جواز کسب واحد تجاری مورد استفاده در توزیع مواد مخدر، با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رئیس پلیس مواد مخدر استان، سرکلانتری ها، روسای کلانتری های ۱۵گانه شهری و پلیس های مبارزه با موادمخدر شهرستانهای تابعه استان در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزارشد.

علی اشرف تیموری بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای کرمانشاه در این جلسه طی سخنانی، به تشریح ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی کامل مناطق آلوده در مرکز استان و شهرستانهای تابعه پرداخت و اظهارداشت: در سیاست ها و برنامه های اتخاذ شده و ابلاغی کشور، مهمترین هدف مبارزه با مواد مخدر ارتقاء و حفظ سلامت روانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

وی ادامه داد: همچنین خدمت رسانی و تامین خواسته ها و مطالبات مردم برای رضایت و آسودگی خاطر آنها از دیگر اهداف مبارزه با مواد مخدر به شمار می رود.

بازپرس ویژه مواد مخدر دادسرای کرمانشاه بیان داشت: در این راستا، انجام اقدامات لازم به منظور تحقق تامین سلامت جامعه در تمام ابعاد زندگی اجتماعی شهروندان از ضروریات مهم می باشد.

وی با اشاره به انجام ۸ مرحله عملیات پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان، عنوان کرد: عملیات پاکسازی مناطق و محلات عرضه و توزیع مواد مخدر با دستور دادستان عمومی و انقلاب استان انجام گرفته که تاکنون طی ۸ مرحله عملیات، ۱۰۰ مکان عرضه و توزیع پلمپ گردیده است.

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی مناطق عرضه و توزیع مواد مخدر تا پاکسازی نهایی و قطعی اجرای طرح بصورت مستمر ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: بر اساس برنامه ها و سیاست های ابلاغ شده، کلیه دستگاه های ذیربط ضمن در اولویت قرار دادن اجرای طرح پاکسازی با جدیت و با تمام توان نیرویی و امکاناتی با هماهنگی و همکاری در این عرصه فعالیت داشته باشند.

تیموری در پایان یادآورشد: هدف اصلی از اجرای طرح پاکسازی، ارتقاء سطح امنیت عمومی جامعه در ابعاد مختلف، قطع و کاهش سطح دسترسی به مواد مخدر و روانگردان در استان، پاکسازی سیمای شهرها و بویژه مناطق آلوده از وجود فروشندگان و توزیع کنندگان و پاتوق های مصرف و ضبط قطعی اماکن توزیع مواد مخدر می باشد.

 

انتهای پیام/ز

پاکسازی مناطق الوده به مواد مخدر

نظر شما