شناسهٔ خبر: 21507296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فتاحی اعلام کرد

جریمه ۳ و ۵ میلیونی برای سرمربیان غایب در نشست‌های خبری

R41346/P1015135/S6,51/CT11

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: سرمربی تیم‌های لیگ برتری در صورت حضور نیافتن در نشست‌ خبری‌ها ۳ و ۵ میلیون جریمه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید فتاحی در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان درباره عدم حضور سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در نشست خبری پیش از بازی‌های تیم‌های خود اظهار داشت: نمی‌شود که یک مربی در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکند. طبق آیین‌نامه‌ای که هیئت رئیسه تصویب کرده مطمئن باشید اگر سرمربی در نشست خبری حاضر نشود و هیچ نماینده‌ای از آن باشگاه در نشست خبری حضور نداشته باشد برای اولین بار 3 میلیون و برای دفعات بعد 5 میلیون تومان جریمه خواهد شد. قانون AFC هم همین است.

وی در پاسخ به این پرسش که در شرایطی که مربیان تمایل چندانی برای حضور در نشست‌های خبری ندارند، آیا الزام خاصی برای حضور سرمربی در نشست خبری وجود دارد، تصریح کرد: صددرصد الزامات خاصی وجود دارد. باید سرمربیان به اصحاب رسانه احترام بگذارند اما باید این را هم در نظر بگیرید که به جز تهران و مشهد پروازها به سایر نقاط کشور کم است. باید کمی هم خبرنگاران همکاری بیشتری کنند و پیگیر این موضوع باشند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چرا نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برگزار نشده است، عنوان کرد:‌ نمی‌دانم چرا نشست پیش از بازی برگزار شده نشد؛ شاید کم‌کاری از سوی هیئت فوتبال استان اصفهان یا باشگاه پرسپولیس بوده باید پیگیر این موضوع باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما