شناسهٔ خبر: 21506948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تساوی سپاهان و پرسپولیس در پایان جدال سرمربیان کروات

- همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰ امشب (پنج‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برگزار شد. دو تیم در حالی وارد این میدان شدند که هفته گذشته بازی‌های خود را واگذار کرده بودند و هر کدام انگیزهای زیادی برای پیروزی داشتند. تقابل مربیان کروات در نهایت برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد.

برای پرسپولیس، مهدی طارمی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی و علی علیپور در دقیقه ۷۳ گلزنی کردند. برای سپاهان هم مروان حسین در دقیقه ۶۲ و جلال علی‌محمدی در دقیقه ۸۷ دروازه پرسپولیس را باز کردند.

مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و سیاوش یزدانی، حسن جعفری، میلاد سرلک و جلال علی محمدی از سپاهان با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

پرسپولیس با این نتیجه ۱۴ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.. سپاهان نیز با ۷ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

در دقیقه ۳، پرتاب اوت وحید امیری به داخل محوطه جریمه سپاهان، پس از برخورد به سر مروان حسین، در دهانه دروازه به علی علیپور رسید و او این توپ را تبدیل به گل کرد که داور گل را به دلیل خطا روی مدافع سپاهان مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۹، نفوذ بازیکنان پرسپولیس به دفاع سپاهان، منجر به یک موقعیت خوب برای این تیم شد که ضربه طارمی در شرایط نامتعادل در آغوش لی اولیویرا قرار گرفت.

در دقیقه ۱۳، پاس در عمق مهرداد محمدی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس به مروان حسین رسید اما شوتی که او از زاویه بسته به سمت دروازه پرسپولیس زد، خطرناک نبود و بیرانوند به راحتی توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۲۷، پاسکاری بازیکنان سپاهان مقابل محوطه هجده قدم پرسپولیس منجر به خلق یک فرصت شوتزنی برای رافائل اسچولر شد اما ضربه او با اختلاف بسیار کم نسبت به تیر افقی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷، پاس مهدی طارمی به کناره سمت چپ زمین سپاهان، به محسن مسلمان رسید و او با سانتر توپ به روی دروازه موقعیت گلزنی را برای طارمی فراهم کرد اما تقابل مدافع سپاهان و مهاجم طارمی باعث افتادن توپ مقابل پای وحید امیری شد و او هم دروازه لی اولیویرا را باز کرد. در حالی که پرسپولیسی‌ها در تدارک جشن گلزنی بودند داور خطای هند طارمی را گرفت و گل مردود شد. همچنین داور کارت زردی را به مهدی طارمی نشان داد.

گل نخست پرسپولیس: در دقیقه ۳۸، روی ارسال کرنر پرسپولیسی‌ها روی دروازه سپاهان، سیاوش یزدانی مهدی طارمی را سرنگون کرد و به نفع پرسپولیس پنالتی گرفت. در دقیقه ۴۰ طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه سپاهان زد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۳، نفوذ بازیکنان سپاهان به خط دفاع پرسپولیس موقعیت خوبی را برای ساسان انصاری فراهم کرد اما شوت آرام و دقیق او با برخورد به سر انگشتان بیرانوند راهی کرنر شد.

در دقیقه ۵۵، ضربه محسن مسلمان از روی نقطه کرنر به روی دروازه سپاهان به ضربه سر شجاع خلیل‌زاده ختم شد که این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۶، ضد حمله بازیکنان سپاهان روی دروازه پرسپولیس مقابل محوطه جریمه سرخپوشان به مروان حسین رسید اما شوت محکم او در مرکز دروازه در آغوش بیرانوند آرام گرفت.

در دقیقه ۶۱، حمله مجدد بازیکنان سپاهان توسط شاهین ثاقبی، به پاس خوبی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس ختم شد اما در آخرین لحظه ماهینی توپ را به کرنر زد.

گل نخست سپاهان: در دقیقه ۶۲، ضربه برگشتی از روی نقطه کرنر به داخل محوطه جریمه پرسپولیس، روی سر مروان حسین نشست و او گل تساوی بخش را برای سپاهان به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۵، ساسان انصاری با حرکت انفرادی خود از سمت راست زمین پرسپولیس توانست دو مدافع پرسپولیس جا بگذارد و وارد محوطه جریمه شود اما شوت او را مدافعان سرخپوش به کرنر شدند که ثمری برای سپاهان نداشت.

در دقیقه ۶۷، در حالی که عزت الله پورقاز برای زدن توپ معلق در هوا پریده بود، با برخورد به بازیکن پرسپولیس، به شکل خطرناکی و با پشت سر به زمین خورد که باعث مصدومیت شدید این بازیکن شد. آمبولانس حاضر در ورزشگاه پورقاز را به بیمارستان منتقل کرد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۷۳، پاس در عمق فرشاد احمدزاده برای علی علیپور با شوت سرضرب این بازیکن همراه شد تا گل دوم پرسپولیس به ثمر برسد.

در دقیقه ۷۴، پاس در عمق بشار رسن به مهدی طارمی منجر به موقعیت خوبی برای او شد اما شوت محکم و نه چندان دقیق او این فرصت را از پرسپولیس گرفت.

در دقیقه ۷۷، پاس در عرض وحید امیری به مقابل محوطه شش قدم سپاهان به طارمی رسید اما ضرب کم دقت طارمی به مرکز دروازه با واکنش خوب لی اولیویرا همراه شد.

در دقیقه ۸۵، ارسال خوب شایان مصلح به روی دروازه سپاهان بعد از اصابت به سر سیاوش یزدانی، به احمدزاده رسید اما او قدر این موقعیت را ندانست.

گل دوم سپاهان: در دقیقه ۸۷، پاس گل بسیار خوب رضا میرزایی به مقابل محطوه شش قدم پرسپولیس به جلال علی محمدی رسید و شوت او از بین پاهای بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد و بازی به تساوی دو بر دو ختم شد.

بعد از این گل، بازیکنان دو تیم به شدت درگیر شدند که داور با د ادن کارت زرد به چند بازیکن از هر دو تیم به این غائله خاتمه داد.

این بازی در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ ختم شد تا مربیان کروات هر کدام یک امتیاز از این بازی کسب کنند.

نظر شما