شناسهٔ خبر: 21506908 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از ترکمنستان

بابامیری: بچه‌ها همه را غافلگیر کردند/ صدیقی: مسئولان از موی‌تای بانوان حمایت کنند

R1015150/P1435/S3,30/CT11

سرمربیان تیم‌های مردان و زنان موی‌تای کشورمان از مسئولان درخواست کردند که حمایت بیشتری از این رشته داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ترکمنستان، بهنام بابامیری سرمربی تیم ملی موی‌تای آقایان گفت: کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز از سوی ورزشکاران همه را غافلگیر کرد. بچه ها ثمره ماه‌ها تمرین جدی و انتخابی درون اردویی را در این مسابقات دیدند.

وی افزود: موی‌تای ایران با این نتایج حقانیت خود را ثابت کرد و نشان داد می‌تواند نقش بسزایی در مدال آوری و افزایش رنکینگ کاروان کشورمان در بازی‌ها داشته باشد.

بابامیری تاکید کرد: هیچکدام از نفرات اعزامی به این رقابت‌ها کم نگذاشتند بلکه از جان مایه گذاشته و حتی هاشم‌بیگی به رغم آسیب دیدگی طلا گرفت. ممنون همه این عزیزان هستم.

صدیقی، سرمربی تیم ملی موی‌تای بانوان گفت: موی‌تای بانوان در حالی در این رقابت‌ها دو فینالیست داشت که سالیان سال نتوانست به مسابقات بین المللی اعزام شود. از 4 بانوی اعزام شده به این رقابت‌ها کسب دو نقره و یک برنز نتیجه خوبی است هر چند بچه ها زحمتشان را برای طلا کشیدند.

وی تاکید کرد: تمرینات جدی و خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بعد از بازگشت مسئولین ورزش کشور حمایت ویژه‌ای از موی تای بانوان داشته باشند. از مسئولین بابت اعزام موی‌تای بانوان، فدراسیون و سرپرست تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد آنها را داده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما