شناسهٔ خبر: 21506877 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

تظاهرات ضد آمریکایی فردا بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور

صاحب‌خبر -
خرداد:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای از عموم مردم با فرهنگ و سلحشور جهت حضور در راهپیمایی ضد آمریکایی دعوت به عمل آورد.

به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اهانت رئیس جمهوری مستکبر آمریکا علیه ملت غیور ایران، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد. 
در این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران، روز جمعه (فردا) 31 شهریور، همزمان با آغاز ماه محرم ، ماه عزای سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، مردم شریف و نمازگزار پس از اقامه نماز با شکوه جمعه در سراسر کشور و بیش از 1000شهر و بخش، تظاهرات ضد آمریکایی بر پا خواهند کرد و یکپارچه شعار ' مرگ بر آمریکا ' را سر خواهند داد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شورا در پایان اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی خود،از ملت شریف و قدر شناس و همه آحاد،اقشار و اصناف مختلف مردم ضد استکباری ایران و تمامی گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا ضمن حضور پرشور،گسترده و حماسی در این تظارهرات ضد آمریکایی باردیگر فریاد مرگ بر آمریکا را علیه دشمن شمار یک بشریت،صلح و امنیت جهانی در کران تا کران آسمان نیلگون ایران اسلامی فریاد زنند.
این تظاهرات ضد آمریکایی در تهران پس ازاقامه نمازجمعه از در اصلی دانشگاه تهران و تمامی درهای این دانشگاه به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

نظر شما