شناسهٔ خبر: 21506828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کارگاه مدل کسب و کار خلاقانه و ترویج ارزش‌های قرآنی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه مدل کسب و کار خلاقانه و ترویج ارزش‌های قرآنی عصر امروز در دانشگاه فرهنگیان امام علی(ع) هادی شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران آیت‌اله ممیز عضو هیئت علمی دانشگاه تهران امروز 30 شهریور ماه در کارگاهی با عنوان مدل کسب و کار خلاقانه و ترویج ارزش‌های قرآنی که در دانشگاه فرهنگیان امام علی(ع) هادی شهر برگزار شد، گفت: مرحله اول کسب و کار قرآنی این است که اول ما تسلیم امر الهی باشیم و بدانیم آنچه خیر است از ناحیه خدا است و هر چه شر است از ناحیه خودمان است.
وی مسئولیت‌پذیری را یکی دیگر از مولفه های کسب و کار قرآنی دانست و افزود: 
انسان باید تلاش کند که مالک دارایی‌اش باشد نه اینکه مال و اموال بر او حکمرانی کند.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه وظیفه اصلی، جنبی و غیرمنتظره  سه مزیت رقابتی برای کسب و کار است،  تصریح کرد: ارائه سرویس خدماتی، سفر به اماکن مذهبی و... که می تواند جنبه درآمدی نیز داشته باشد در مزیت جنبیات قرار دارد.
وی افزود: موسسات برای برقراری ارتباط ابتدا کانال و سپس گروه تشکیل دهند.
ممیز با اشاره به اهمیت غربال ایده‌ها اظهار کرد: تکنیک مشتری آماده  برای موسسات تازه راه اندازی شده قابل استفاده است.
وی تکنیک افقی  و تلاش خستگی ناپذیر را راه‌کار بهتر برای موفقیت موسسات قرآنی دانست و افزود: وقتی مدیران قرآنی عزم خود را برای راه اندازی یک موسسه فعال جزم کردند نباید برای خود تردید ایجاد کنند و با مثبت اندیشی و توکل با روحیه بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند.
کارگاه مدل کسب و کار خلاقانه و ترویج ارزش‌های قرآنی برگزار شد
کارگاه مدل کسب و کار خلاقانه و ترویج ارزش‌های قرآنی برگزار شد

نظر شما