شناسهٔ خبر: 21506713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

سخنان سخیفانه ترامپ مواضع آمریکا با ملت ایران را آشکار کرد

صاحب‌خبر -

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مواضع خصمانه و سخنان سراسر غیرواقعی رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت غیور و رشید ایران اسلامی نشانگر استیصال و واهمه استکبار جهانی در مقابل عظمت و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای مستکبر پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح‌ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه کردن مبالغ هنگفت توطئه ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارند اما ، حضور با بصیرت مردم در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران اسلامی نسبت به آمریکا ندارد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آمریکای جنایتکار، همچنان دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و ملت ایران است و سیاهه خباثت‌ها و جنایت‌های کاخ سفید پیمان‌شکنی و اعتمادناپذیری هیات حاکمه آن را تأیید می‌کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت سخنان گستاخانه و ابلهانه رئیس جمهوری دولت آمریکا علیه ملت ایران، از عموم مردم انقلابی دعوت می کند تا با حضور پرشور در تظاهراتی که همزمان با آغاز ماه محرم ، ماه عزای سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه شهریورماه جاری از مقابل میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار می شود، خشم و انزجار خود را از رفتار و سخنان ترامپ اعلام کنند.
این آیین در 30 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
این تظاهرات در شهر اراک نیز با حضور اقشار مردم و نمازگزاران مومن و انقلابی پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس، به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می شود.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما