شناسهٔ خبر: 21506684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

دستگیری جوان مشکوک در ترمینال مسافربری پلدختر

پلدختر- فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری یک جوان مشکوک در ترمینال مسافربری این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری یک جوان مشکوک در شهرستان پلدختر اظهار داشت: از این جوان مشکوک یک قبضه سلاح کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شناسایی جعلی کشف شد.

وی گفت:در قالب اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ماموران نیروی انتظامی پلدختر حین کنترل پایانه مسافربری به یک نفر که دو عدد ساک دستی همراه داشت مظنون شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد دستگیر شده غیر بومی است، احتمالا به قصد سرقت یا کلاهبرداری این وسایل را حمل می کرده که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ عبدالوند افزایش رضایتمندی مردم را از اهداف مهم پلیس دانست و افزود: طرح ارتقای امنیت اجتمای به صورت فصلی و مقطعی نیست و با جدیت به منظور افزایش رضایتمندی مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همکاری مردم با پلیس را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد:تعامل و همکاری ویژه مردم با پلیس، می تواند میزان موفقیت در رسیدن به اهداف طرح ارتقاءامنین اجتماعی را افزایش دهد.

فرمانده انتظامی پلدختر یادآور شد: پلیس ١١٠ به عنوان پل ارتباطی اماده دریافت پیشنهادات و انتقادات است و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری مردم به اهداف تعیین شده در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برسیم.

نظر شما