شناسهٔ خبر: 21506596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرهاد قائمی: تیم ملی والیبال در جام بزرگ قهرمانان به دنبال "سکو" بود

R41471/P1377/S6,70/CT11

بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هدف تیم ملی والیبال کشورمان قرار گرفتن بر روی سکو در جام بزرگ قهرمانان بود که خوشبختانه با حمایت مردم و مسئولان به نتیجه رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، فرهاد قائمی بازیکن  گلستانی تیم ملی والیبال کشورمان که در مسابقات جام بزرگ قهرمانان قاره‌ها در ژاپن حضور داشت و بر سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفت در مراسم  استقبال خود در شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به نتیجه که در این مسابقات به دنبالش بودیم رسیدیم و آن رفتن روی سکو بود.

وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال به دنبال قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر بود که این نتیجه با حمایت مردم خوب ایران به دست آمد.

قائمی تصریح کرد: از همه مردم ایران به خاطر انرژی‌های مثبتی که فرستادند قدردانی می‌کنم امیدوارم این نتایج  و رضایت مردم خوب کشورمان از تیم ملی والیبال ادامه‌دار باشد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم با اشاره به وجود استعدادهای فراوان والیبال در گنبدکاووس گفت: به دنبال داشتن تیمی قوی در لیگ برتر والیبال هستیم.

وی اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس مهد والیبال است و مدیران شهرستان به دنبال حضور تیمی قوی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال هستند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: خواسته مردم شهرستان و استان گلستان داشتن نماینده شایسته در لیگ برتر والیبال است و ما همه تلاش خود را برای داشتن تیم قوی در لیگ امسال به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: در زمینه استعدادیابی هم مدیران ورزش شهرستان به دنبال جذب این استعدادها هستند تا بتوانیم در والیبال کشور نمایندگان شایسته‌ای داشته باشیم.

کریمی اظهار داشت: استفاده از تجربه ورزشکاران وبزرگان رشته والیبال گلستان برای کسب نتایج خوب هم دیگر برنامه ما در آینده نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما