شناسهٔ خبر: 21505611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی؛

پرتابگر استان در مسابقات کشوری سوم شد/ درخشش تیم های استان در والیبال دختران ایران

نجمه زرگری؛ پرتابگر به نمایندگی از استان اصفهان در مرحله نهایی رقابت های دوومیدانی کشور به مقام سومی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مرحله نهایی رقابت های دو و میدانی بانوان که با شرکت 80 ورزشکار از استان های سراسر کشور که از روز یکشنبه 26 شهریورماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر مواد برگزار شده خاتمه یافت که در ماده پرتاب دیسک پرتابگر خمینی شهری با پرتاب29.09 متر به مدال برنز رسید.

حضور گلر درچه ای در چین
مینا نافعی دروازبان ملی پوش درچه به همراه تیم ملی فوتبال جوانان در تورنمنت چهار جانبه کشور چین حضور داشت.
تورنمنت چهار جانبه فوتبال در کشور چین از روز 20 لغایت 24 شهریورماه برگزار شد که تیم ملی جوانان دختر کشورمان در این رقابت ها شرکت کرده و پس از شکست مقابل آمریکا و ژاپن در رده چهارم ایستاد، مینا نافعی دروازبان درچه ای تیم ملی کشورمان را در این تورنمنت همراهی کرد.
درخشش استان در مسابقات والیبال دختران ایران
تیم اصفهان در مسابقات مینی والیبال کشور به مقام دومی رسید.
با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات مینی والیبال دختران کشور مقام های اول تا سوم این مسابقات مشخص شدند که تیم های البرز، اصفهان و باریج اسانس کاشان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند، گفتنی است تیم اصفهان از وجود دو بازیکن خمینی شهری به نام های فائزه زنگزرد و غزل داورپناه بهره برد که این بازیکنان بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.
نایب قهرمانی تیم استان در مسابقات کشوری کاراکو
تیم خمینی شهر در مسابقات کشوری کاراکو به مقام نائب قهرمانی رسید.
مسابقات قهرمانی کشور سبک کاراکو در سالن دانشگاه کاشان با حضور بیش از ۱۸۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار گردید که کاشان با کسب ۱۲ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید، تیم خمینی شهر با ۷ مدال طلا دوم شد و لرستان با ۴ مدال طلا در جایگاه سوم ایستاد.
درخشش رزمی کاران خمینی شهری در هالای کشور
رزمی کاران خمینی شهری در مسابقات آزاد رینگی سبک هالای کشور درخشیدند.
بیست وهفتمین دوره مسابقات آزاد رینگی سبک هالا در سطح کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد که با درخشش رزمی کاران خمینی شهری همراه شد.

انتهای پیام/

نظر شما