شناسهٔ خبر: 21505352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

با گل دیدنی خالقی‌فر؛

شاگردان بوناچیچ با پیروزی راهی رختکن شدند

نیمه اول دیدار تیم‌های سیاه جامگان و گسترش فولاد با یک گل به سود آبی و زرد پوشان تبریز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در نخستین دیدار روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های سیاه جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17:55 امروز پنجشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل هم به میدان رفته‌اند که این مسابقه در پایان نیمه اول با یک گل به سود شاگردان بوناچیچ به اتمام رسید.

گسترشی‌ها که کار را بهتر آغاز کرده بودند، در همان دقایق ابتدایی با شوت دیدنی احمد زنده روح دروازه میزبان را به شدت تهدید کردند اما این ضربه راهی به چارچوب نداشت و نتیجه دست نخورده باقی ماند. با این حال آبی و زرد پوشان در دقیقه 13 زهر خود را ریخته و گل اول مسابقه را به ثمر رساندند.

رضا خالقی‌فر که بهترین گلزن گسترش فولاد در لیگ هفدهم است، روی فرار امید جهانبخش و پاس این بازیکن در پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده و بدون معطلی با شوتی سرکش و دیدنی دروازه عین افشار را باز کرد.

در ادامه نماینده مشهد توپ و میدان را کاملاً در دست گرفت و روی دو موقعیت می‌توانست به گل تساوی برسد اما در بار اول ضربه یونس شاکری به تیرک عمودی گسترش فولاد برخورد کرد و در مرتبه دوم که در 15 دقیقه پایانی این نیمه حادث شد، کیوان امرایی از دو قدمی دروازه توپ را در موقعیتی تک به تک به آسمان فرستاد.

بدین ترتیب شاگردان بوناچیچ در پایان نیمه اول با یک گل برتری به رختکن رفتند.

امید سعیدفر به عنوان داور وسط و با کمک مهدی الوندی و مهدی شفیعی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد؛ وی در نیمه اول 4 دقیقه وقت اضافه منظور کرد.

سیاه جامگان مشهد: محمدحسین عین‌افشار، میرهانی هاشمی، محسن آقایی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا شربتی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمدمهدی عسگری، روح‌الله سیف‌اللهی کیوان امرایی و یونس شاکری.
سرمربی: اکبر میثاقیان

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، دراگان ژارکویچ، ادسون هنریکه، میلاد فخرالدینی، محمد خرم‌الحسینی، آندرانیک تیموریان، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، امید جهانبخش و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: لوکا بوناچیچ

نظر شما