شناسهٔ خبر: 21505079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ویژه برنامه‌های ماه محرم حسینیه ثارالله سپاه در اردبیل اعلام شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ویژه برنامه‌های ماه محرم و دفاع مقدس به طور همزمان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح  برنامه‌های ماه محرم حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) در اردبیل اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ماه محرم و دفاع مقدس به طور همزمان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: مراسم عزاداری همزمان با فرارسیدن ایام ماه محرم در حسینیه ثارالله از شب نخست تا شب سوم شهادت امام حسین(ع) برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه معنوی از 30 شهریور ماه با مراسم طشت‌گذاری آغاز می‌شود که در این زمینه می‌توان به برگزاری مراسم زیارت عاشورا، سخنرانی و برپایی دسته عزاداری اشاره کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که با محوریت‌های مشترک در نظر گرفته شده تا مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) بتوانند در مراسمات عزاداری و سوگواری مشارکت فعال داشته باشند.

مستعد حصاری بیان کرد: ویژه برنامه ماه محرم نیز از ساعت 21:30 هر شب برگزار می‌شود که مریدان امام حسین(ع) هر شب در سوگ فراق به بیان شجاعت‌ها و رشادت‌ها می‌پردازند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که انتظار می‌رود بتوانیم بهترین برنامه‌ها را در خور شان اباعبدالله‌الحسین(ع) اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام همزمان با ترویج فرهنگ و نهضت حسینی یک اولویت اساسی و مهم برای ماست که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما