شناسهٔ خبر: 21505048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوا: با تبعیت از ولایت، تهدیدها به فرصت تبدیل می شود

گرگان - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تجربه های ارزشمند انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و دوران پس از آن تا به امروز نشان داده اگر مردم، تبعیت از ولایت داشته باشند تهدیدها به فرصت تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی روز پنجشنبه در جمع کارکنان دادگستری استان گلستان در حاشیه آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گرگان افزود: امام خمینی (ره) با نهادینه کردن نقش مردم در فرهنگ دینی، تهدید بزرگ جنگ را به فرصت تبدیل کرد.
وی تصریح کرد: همین ادبیات دینی و مبتنی بر مشارکت مردم در دفاع مقدس بود که جوانان غیور ما با اتکا به آن و توانمندی های بومی کشور در جنگی که هشت سال به ایران تحمیل شد، پیروز شدند.
سردار صادقی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس مردم یکی از محورهای اصلی دفاع، پشتیبانی و نیروسازی در جبهه ها بودند و همین امر سبب شکل گیری و تربیت ارتش و سپاده مقتدر شد.
در آستانه هفته دفاع مقدس، کارکنان دادگستری ها و سازمان های تابعه قوه قضاییه استان گلستان امروز پنجشنبه با حضور در مزار شهدا امامزاده عبدالله (س) گرگان ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، با نثار شاخه های گل، با آرمان های شهدا تجدید بیعت کرده و بر ادامه راه امام راحل و شهیدان تاکید کردند.
فرمانده سپاه نینوا همچنین گفت: اگر امروز می خواهیم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم باید از ادبیات و دستاوردهای دفاع مقدس استفاده کنیم و رهبر معظم انقلاب با تکیه بر همین تجربه بارها از دولتمردان خواسته اند، برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی مردم را وارد میدان کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جهان شمولی فرهنگ مبتنی بر مشارکت مردم و فرهنگ بسیجی گفت: این فرهنگ با خون شهدا آبیاری شد و چون اخلاص و معنویت آن بر محوریت امام حسین (ع) بود در جغرافیای ما نماند و توانست در حل بحران های منطقه نیز نقش ایفا کند.
سردار صادقی با اشاره به بهره مندی ازفرهنگ دینی مبتنی بر مشارکت مردم، افزود: در فرهنگ دینی و جهادی ما، باید در همه عرصه ها حتی دفاع از سرزمین نقش و محور اصلی با مردم باشد تا پیروزی که خداوند وعده داده، محقق شود.
استان گلستان نزدیک به چهار هزار شهید تقدیم کشور و انقلاب اسلامی کرده است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما