شناسهٔ خبر: 21504934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با فروش مواد مخدر در فضای مجازی

سردار زاهدیان در کرمان: با فروش مواد مخدر در فضای مجازی برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به کرمان افزود: برخی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در کرمانسوداگران مرگ از شرایط موجود در فضای مجازی برای فروش مواد مخدر و به اعتیاد کشاندن جوانان سوء استفاده میکنند که نیروی انتظامی با تشکیل گروههای ویژه رصد در همه استانها ، با این باندهای تبهکار برخورد میکند.
وی در عین حال به خانواده ها هشدار داد مراقب جوانان و نوجوانان خود در هنگام حضور در فضاهای مجازی باشند و به انها اگاهیهای لازم را بدهند.
سردار زاهدیان با اشاره به کشف 400 تن مواد مخدر در سطح کشور ، شش ماه اول امسال گفت: 16 درصد این مواد در استان کرمان کشف شده که بیانگر نقش ارزنده پلیس و مردم استان در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود : به علت تحریم های موجود، تجهیزات و دستگاه هایی که به پلیس برای مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر کمک کند به سختی تامین می شود.
سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان هم با اشاره به کشف نزدیک به 9 تن مواد مخدر در استان کرمان طی شهریور گفت : با تلاش ماموران پلیس کرمان، دراین مدت 200 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند

نظر شما