شناسهٔ خبر: 21504856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

استاندار جدید آذربایجان شرقی باید راه جبارزاده را ادامه دهد

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نفری که به عنوان استاندار به این استان می‌آید، باید راه جبارزاده را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، سعید شبستری خیابانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جابجایی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بومی و غیر بومی بودن در انتخاب استاندار مطرح نیست، امروزه دیگر این مرزها برداشته شده و ملاک باید کارآمدی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید شاخص‌ها را در کنار هم قرار داده و شایستگی‌ها را بررسی کنیم افزود: کاری که جبارزاده در استان انجام داد، کارهای بزرگ و تاثیرگذاری بود که باید تیم مدیریتی جدید هم انسجام و همکاری لازم را برای توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به دلسوزی نمایندگان در انتخاب استاندار شایسه برای این استان گفت: نفری که به عنوان استاندار به این استان می‌آید، باید راه جبارزاده را ادامه دهد، نباید فردی باشد که ضعیف بوده و یا توان اجرایی کافی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه جبارزاده در وزارت کشور در مورد انتخاب استاندار در کنار سایر شخصیت‌ها و افراد و مولفه‌ها، در انتخاب استاندار تاثیرگذار است ابراز داشت: یقینا با شرایط موجود معتقدم به استاندار قوی خواهیم رسید. 

شبستری با تاکید بر اینکه بومی و غیر بومی بودن در انتخاب استاندار مهم نیست، بلکه توانمندی افراد مهم است ادامه داد: 65 درصد مردم در انتخابات به آقای روحانی رای داده و 75 درصد هم در انتخابات مشارکت داشتیم که در طول انتخابات های این استان کم نظیر بود لذا معتقدم دولت در انتخاب استاندار توجه ویژه‌ای به این استان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نظر همه این است که استاندار باید شایسته نام این استان باشد بنابراین همه باید کمک کنیم تا در استان روند توسعه را شتاب بخشیم چراکه بحث، فرد نیست، توسعه استان مهم است و باید همه دست به دست هم دهیم.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: شورای شهر هم باید تلاش کند شخصی در شان نام و تاریخ و مردم تبریز انتخاب کنند تا در روند توسعه تبریز و استان خللی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما