شناسهٔ خبر: 21504763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی مدارس برگزار کننده گفتمان دینی در استان سمنان

شاهرود - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره اینکه ۹۰ مدرسه استان در سال گذشته طرح گفتمان دینی را برگزار کردند، گفت: این تعداد با ۱۲ درصد افزایش امسال به ۱۱۰ مدرسه رسید.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گفتمان دینی مدارس از جمله طرح هایی است که با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و توسط تشکل های دینی فعال و محوری و شبکه تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در مدارس پایه شش الی ۱۲و با اولویت سه سال آخر برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس استان سمنان افزود: اولویت واگذاری طرح به مدارس توسط دو دستگاه فرهنگی بررسی و اقدام می‌شود و اولویت با مدارس شهرک ها و مناطق دارای برخورداری کمتر در شهرها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تعامل و همکاری خوب بین دو دستگاه فرهنگی آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در تمام مراحل طرح باعث بالارفتن کیفیت گفتمان ها شده است.

روحانی نژاد افزود: باتوجه به نیاز نسل جوان به گفتمان، گفتگو و استقبال خوب مدارس، دوره های ابلاغی استان سمنان از ۹۰ مدرسه در سال گذشته به ۱۱۰ مدرسه در سال جاری افزایش یافته است.

نظر شما