شناسهٔ خبر: 21504759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

موسوی لارگانی:

انتظار موضع صریح‌تری را از آقای رئیس جمهور در قبال اظهارات سخیف ترامپ داشتیم

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: انتظار داشتیم که آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل موضع صریح‌تری را در قبال اظهارات سخیف ترامپ و همچنین موضوع برجام داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلارجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: من از آقای رئیس جمهور به خاطر این سخنرانی تشکر می‌کنم، اما انتظار داشتیم که آقای روحانی پاسخ صریح‌تری را به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا بدهد.

وی افزود: همانطور که در گذشته نیز رؤسای جمهور کشورمان از جمله آقای روحانی پاسخ لازم را به لجن‌پراکنی‌های رؤسای جمهور آمریکا می‌دادند و با توجه به گستاخی ترامپ انتظار می‌رفت آقای روحانی پاسخ محکم‌تری را به اظهارات رئیس جمهور آمریکا بدهد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس، اظهار داشت: سخنرانی آقای رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در مجموع بد نبود، اما مردم انتظار موضع‌گیری صریح‌تری را از سوی آقای رئیس جمهور در قبال آمریکا که سردمدارانش دشمنی سرسختی با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را داشتند.

موسوی لارگانی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود عنوان کرد که ما به هیچ وجه حاضر نیستیم مذاکره جدیدی را داشته باشیم و اینکه برجام پابرجا می‌ماند و یا نقض می‌شود به درستی از سوی آقای رئیس جمهور مطرح شد، اما مناسب بود هشداری در مورد اقدام متقابل ایران در برابر نقض عهدهای طرف مقابل در برجام از سوی رئیس جمهور داده شود.

نظر شما